می گم دوستان من امروز امتحان نمونه دولتی دادم واگه قبول نشم دوست دارم تو مدرسه شاهد ثبت نام کنم و تا خانواده و فامیل ایثارگر نداریم می خواستم بدونم اگه برای دبیرستان شاهد میشه به عنوان خیرین مدرسه ثبت نام کرد و اگه به عنوان خیرین باشه چقدر پول می گیرن و به جز ایثارگرای و پارتی و بازی و خیرین راه دیگه ای نیست برای مدرسه شاهد دوست دارم برم مدرسه شاهد تازه من تو خوزستان م شهر آبادان کسی برای شاهد ثبت کرده