می گم دوستان من امروز امتحان نمونه دولتی دادم واگه قبول نشم دوست دارم تو مدرسه شاهد ثبت نام کنم و تا خانواده و فامیل ایثارگر نداریم می خواستم بدونم اگه برای دبیرستان شاهد میشه به عنوان خیرین مدرسه ثبت نام کرد و اگه به عنوان خیرین باشه چقدر پول می گیرن و به جز ایثارگرای و پارتی و بازی و خیرین راه دیگه ای نیست برای مدرسه شاهد دوست دارم برم مدرسه شاهد تازه من تو خوزستان م شهر آبادان کسی برای شاهد ثبت کرده

جواب ها

جوابی تا کنون ثبت نشده

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن