بچها من علاقه زیادی به رشته تجربی دارم ولی تجربی همش علومه من خیلی علوم رو درک نمیکنم، می‌خوام تابستون شروع کنم علوم سال بعد بخونم که امادگی داشته باشم، ولی نمی‌دونم چجوری باید بخونم، میشه کمک کنید پلیززز🙏

جواب ها

خرخون😇

بدون درس

علوم رو باید بفهمی چی میگه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن