محمد

بدون درس.

دوستان کسی دوره های زیست یازدهم استاد جشانی رو با فرهمندنیا مقایسه کرده؟ اگه واقعا هردو رو با هم مقایسه کردین میشه بگین که کدوم بهتره و ارزش بیشتری داره؟

جواب ها

Fatemeh

بدون درس

یازدهم رو نمیدونم ولی امسال اصلا نتونستم با تدریس استاد جشانی ارتباط بگیرم
MAHDI

بدون درس

ببین جشانی توی یادگیری مطلب عالی هست و جزوه داره و ی کاری میکنه مفهومی بفهمی فرهمند میگن جزوه نداره ولی مفهومی رو یاد میده و نکات جدیدالتالیف کنکوری هم میگه بنظرم این دوتا مکمل هم ان الان زیست یازده جشانی خریدم اگه تا ۴ ماه دیگه بتونم پول پس انداز کنم شاید ماز هم گرفتم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن