jojo

بدون درس.

اومدم مدرسه تیزهوشان یا نمونه ثبت نام کنم اعطلاعاتم رو وارد کردم نوشت شما نمیتونید ثبت نام کنید فکر کنم زیادی باهوش بودم😂

جواب ها

Artimis.N¹⁸

بدون درس

ببین منی که ثبت نام کردمم با تو فرقی ندارم قبچل نمیشم تهش چون هیچی نخوندم ..دارم از دیروز خودمو پاره میکنم شاید تو این ۱۱ روز یه کرمی از خدا شد😂

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن