نرگس

بدون درس.

بچه ها 🤗 فکر کنم دیگه باید از کلاس نهم خدافظی کنیم و به پایه ی بالاتر پی بریم باید از پرسان هم از این قسمت خدافظی کنیم،🫠

جواب ها

جوجو🐣

بدون درس

بچه فعلا زوده بمون مهر بریم همه باهم😂😂
☆Noah☆

بدون درس

ارح برو ماعم میایم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن