بچه ها لطفا کمکم کنید می خوام برم هفتم پرسان ولی نمیشه😩هی میپاکمش دوباره همون ششم وارد میشه چیکار کنم آخه همتون میگید ما رفتیم من هنوز نرفتم بیاین کمکم😩 باید از اکانت دیگه برم؟

جواب ها

Aliasghar

بدون درس

اول معرکه بده بعد بگم
Sevda

بدون درس

با شماره دیگ برو یا حذف و نصب کن
nazanin

بدون درس

چرا مگه میشه؟ من برم میشه
این اکانتم شیشمه اون اکانتم هفتمه خبری نیست فقط قراره نیسان بیاریم ببریمتون هفتمیا میگن بزارید امتحانمون تموم شه بعد ما نیسان خردیم اخــــــــه 😂😔🍪 خبر گزاری صدا و سیما 👀🎀 مارا دنبال کنید و منتظر خبرهای بعدی باشید ✓
فضا همونجوری مثل قبل هست اگه بعد از انتخاب پایه تو قسمت اکانت یه آیکون قرمز رنگ دیدی که نوشته بود گفتگو ینی وارد پایه هفتم شدی و تو پایه هفتم پی وی هست وگرنه بقیه چیزهاش مثل ششمه
من مدتی هست هفتم هستم پس از وارد کردن شماره و وارد کردن کد دوره متوسطه اول و هفتم رو انتخاب کن و اطلاعات خودت رو از جمله نام کاربری و شهر و استان رو انتخاب کن اگه نشد یه مدت صبر کن شاید پرسان هنگ کرده اگه بازم نشد با یه اکانت دیگه وارد شو

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن