بچه ها لطفا کمکم کنید می خوام برم هفتم پرسان ولی نمیشه😩هی میپاکمش دوباره همون ششم وارد میشه چیکار کنم آخه همتون میگید ما رفتیم من هنوز نرفتم بیاین کمکم😩
باید از اکانت دیگه برم؟
فضا همونجوری مثل قبل هست اگه بعد از انتخاب پایه تو قسمت اکانت یه آیکون قرمز رنگ دیدی که نوشته بود گفتگو ینی وارد پایه هفتم شدی و تو پایه هفتم پی وی هست وگرنه بقیه چیزهاش مثل ششمه
من مدتی هست هفتم هستم
پس از وارد کردن شماره و وارد کردن کد دوره متوسطه اول و هفتم رو انتخاب کن و اطلاعات خودت رو از جمله نام کاربری و شهر و استان رو انتخاب کن اگه نشد یه مدت صبر کن شاید پرسان هنگ کرده اگه بازم نشد با یه اکانت دیگه وارد شو