پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
نهم
بدون درس
بازگشت
Ali .
بدون درس
.
چه رشته ای میخواید برید من که برعکس همتون عاشق زیستم واسه همین میرم تجربی هرچند شاید تا ۲ ۳ سال دیگه به غلط کردن بیوفتم اما بازم میرم تجربی...
جواب ها
mahda
بدون درس
منم تجربی ، شایدم ریاضی ؟💆🏻♀️
☆Noah☆
بدون درس
ناح من به خاطر زیست میخوام برم تجربی اصن 😻🤌🏻 همه هم بهم میگن بری تجربی پدرت در میاد ولی من گوش نمیکنم 😀🤌🏻
asra
بدون درس
منم خیلی علاقه دارم کلا به تجربی برا همین تجربی رو انتخاب میکنم
جوجو🐣
بدون درس
منممم تجربی البته اگه نمره بیارم 🤦
گنجشک
بدون درس
من خیلی عاشق ریاضی بودم و میرم ریاضی ولی نمیدونم چرا هرچی بهش نزدیک تر میشم علاقم کمتر میشه...
𝓶𝓸𝓸𝓷
بدون درس
تجربی منم همینطور 👏🤝😂
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن