Ali .

بدون درس.

چه رشته ای میخواید برید من که برعکس همتون عاشق زیستم واسه همین میرم تجربی هرچند شاید تا ۲ ۳ سال دیگه به غلط کردن بیوفتم اما بازم میرم تجربی...

جواب ها

mahda

بدون درس

منم تجربی ، شایدم ریاضی ؟💆🏻‍♀️
☆Noah☆

بدون درس

ناح من به خاطر زیست میخوام برم تجربی اصن 😻🤌🏻 همه هم بهم میگن بری تجربی پدرت در میاد ولی من گوش نمیکنم 😀🤌🏻
asra

بدون درس

منم خیلی علاقه دارم کلا به تجربی برا همین تجربی رو انتخاب می‌کنم
جوجو🐣

بدون درس

منممم تجربی البته اگه نمره بیارم 🤦
گنجشک

بدون درس

من خیلی عاشق ریاضی بودم و میرم ریاضی ولی نمیدونم چرا هرچی بهش نزدیک تر میشم علاقم کمتر میشه...
𝓶𝓸𝓸𝓷

بدون درس

تجربی منم همینطور 👏🤝😂

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن