جوجو🐣

ریاضی دهم.

سلام من پایه نهمم میخوا برم دهم میتونم بپرسم که نمره هام باید چطور باشه که برم تجربی اولویت الف و ب چیه معدلم باید چند باشه

جواب ها

ایلیا

ریاضی دهم

سلام سعی کن معدلت بالای ۱۹ باشه اولویت الف واسه معدل های بالاتره که حتمی قبولن اما اولویت ب واسه معدل های پایین تره که اگه کلاس خالی باش رات بدن
meli

ریاضی دهم

عزیزم آزمون غربالگری رو چطور دادی ؟ آزمون به اندازه امتحان ها مهمه، بستگی به مدرسه داره اگه میخوای مدرسه خوبی قبول بشی باید نمره بیاری مدرسه خود من با اینکه دولتی بود هر کسی رو قبول نمی کرد معدل ها اکثرا ۱۹.۸۰ ، ۱۹.۹۰به بالا رو انتخاب کردن برای تجربی الف و ب اگه الف بیاری یعنی برای ثبت نام اول الویت با تو هست اول الف ها رو ثبت نام می‌کنند بعدش تجربی ب ها رو قبول می‌کنند

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن