عزیزم آزمون غربالگری رو چطور دادی ؟
آزمون به اندازه امتحان ها مهمه، بستگی به مدرسه داره اگه میخوای مدرسه خوبی قبول بشی باید نمره بیاری مدرسه خود من با اینکه دولتی بود هر کسی رو قبول نمی کرد معدل ها اکثرا ۱۹.۸۰ ، ۱۹.۹۰به بالا رو انتخاب کردن برای تجربی الف و ب
اگه الف بیاری یعنی برای ثبت نام اول الویت با تو هست اول الف ها رو ثبت نام میکنند بعدش تجربی ب ها رو قبول میکنند