جواب ها

HESAM

بدون درس

اینم برای من آمد😂😂
این پیامک برای منم اومد ولی ما اصل بچه نداریم که بخوایم اسم براش بزاریم😹😹
اسمشو میزارم کریم تو کوثر مادرتون جن،ده ها
برا منم اومده 😅😅😅😅
Blue

بدون درس

من گفتم که اسمشو می‌زارم دیوث🪰🙏
Uchiha Madara

بدون درس

خوبه نمیدونم فک نکردم حالا بزار ازدواج کنیم بعد فک کنیم،😂😅

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن