pouyan

زبان هشتم.

بچه ها بنظرتون برای زبان سوم چه زبانی خوبه هرکی بگه معرکه میدم

جواب ها

جواب معرکه

yekta

زبان هشتم

آلمانی
امیر²

زبان هشتم

افقانی
ناجیه کاظمی

زبان هشتم

سلام برای کلاس سوم بیشتر زبان انگلیسی کاربرد داره و برای آینده اش هم بهتر یاد میگیره منظورم برای دوره اول متوسطه حالا معرکه میدی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن