cam3lia

بدون درس.

عزیزان کلاس ششم خیلی سادس نگران نباشید

جواب ها

ارع اسونه فقط هفتمه ک ریاضی (درسای اخرش سخته) علوم(کلا سخته)
چه کتاب هایی برای ششم اضافه میشه؟؟؟؟
𝐑𝐎𝐙𝐀

بدون درس

من امسال پنجم رو تموم کردم و میرم ششم. استرسی ندارم چونکه تا الان معدلم خیلی خوب بوده(از کلاس اول تا پنجم) به جز ریاضی بقیه درس ها حفظ کردنیه. فقط اگه میشه چند تا کاربرگ ریاضی از فصل اول برام ارسال میکنید تا حل کنم که حداقل یکم از فصل اول رو بفهمم؟؟ مرسی🎀🎀🎀🎀🎀🎀✨✨
مهسا 🌹

بدون درس

سلام گلم من امسال میرم ششم ولی اصلا استرسی ندارم و همه ی درس هام از اول تا پنجم خیلی خوب بود 🌷🩷

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن