من امسال پنجم رو تموم کردم و میرم ششم.
استرسی ندارم چونکه تا الان معدلم خیلی خوب بوده(از کلاس اول تا پنجم)
به جز ریاضی بقیه درس ها حفظ کردنیه.
فقط اگه میشه چند تا کاربرگ ریاضی از فصل اول برام ارسال میکنید تا حل کنم که حداقل یکم از فصل اول رو بفهمم؟؟
مرسی🎀🎀🎀🎀🎀🎀✨✨