سلام مجدد بچه ها ببخشید بعد پیام مشاوره مدرسه رفتم چند تا کارهنری از مدرسه گرفتم ک تو مدرسه بود سوال دوباره امتحان رو چیکار کردید ؟؟؟

جواب ها

سلدا

بدون درس

عه سلام خوبیی
خوب خوب دادم
پارادوکس

بدون درس

خوبی بقیه امتحانارو نمیدونم ولی مال امروز رو خیلی خوب دادم
Mohadeseh

بدون درس

عالی بود بنظرم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن