پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
هشتم
بدون درس
بازگشت
ᑭOYᗩ
بدون درس
.
رفتم کارنامه ام رو گرقتم خــ. یلی ناراحتم😭🤕 19/32
جواب ها
خرخون😇
بدون درس
چرا خوبه که ناراحت نباش انشالله جبران میکنی❤️
Diana
بدون درس
خوبه داداش ناراحت نباش 🙃
امیر عباس
بدون درس
واییی حاجی من ترم اول ۱۸.۹۳ شدم و شدم بالاترین نمیره ی کل کلاس هفتمای مدرسمون شدم
🐈⬛Shadows Girl🦇
بدون درس
اینکه عالیه چرا ناراحتی؟!
زهرا احمدی
بدون درس
من ترم اول ۲۰ ترم دوم ۱۹/۵۰
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن