ᑭOYᗩ

بدون درس.

رفتم کارنامه ام رو گرقتم خــ. یلی ناراحتم😭🤕 19/32

جواب ها

خرخون😇

بدون درس

چرا خوبه که ناراحت نباش انشالله جبران میکنی❤️
Diana

بدون درس

خوبه داداش ناراحت نباش 🙃
امیر عباس

بدون درس

واییی حاجی من ترم اول ۱۸.۹۳ شدم و شدم بالاترین نمیره ی کل کلاس هفتمای مدرسمون شدم
اینکه عالیه چرا ناراحتی؟!
زهرا احمدی

بدون درس

من ترم اول ۲۰ ترم دوم ۱۹/۵۰

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن