علی محمدی

بدون درس.

سلام معدلم 20شده میخام برم تجربی نمونه چند درصد بزنم قبول میشم؟(استان هرمزگان شهرستان پارسیان)

جواب ها

باید ریاضی و علوم رو بالا بزنی و همین طور بقیه درسا اگه رقابت بالا باشه باید همه درس ها رو بالا بزنی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن