محدود دائمی

بدون درس.

من هنوز پشت خطتم و تقصیرِ خودت هم یه کم بود جای یه گلوله از حرفات روی دیوارای دلم موند گفتی دنبال آدم امنی گفتم رابطه غیر اینم نی میری و میفهمی اون که میگن نی یه روز که جات دیگه تووی جزیرم نی بری برگشتی تووی کارم نی با اینکه نیستی انگار یه نیمم نی تنهایی یه وقتا اونقدا بد نی هیچکسی اون که باید نیست ♫♫هیییییییییی 😒😞

جواب ها

Ehsan ²

بدون درس

عجبببب

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن