محمد

بدون درس.

سلام دوستان کسی کلاس های فیزیک و زیست سالیانه استاد جشانی پور رو خرید کرده؟ ارزش داره بنظرتون؟ از نظر تراز توی آزمون ها چجور بود؟

جواب ها

سلام والا منم نخریدم ازش نمیدونم ولی معلم خوبیه لطفا یه تاج بده
MAHDI

بدون درس

یازدهم زیستش آره دهمشو حال کردم با خودم گفتم یازدهم هم بهتر درس میده ولی فیزیکشو ارتباط نگرفتم دنبال یکی دیگه ام آزمون آزمایشی و اینا ثبت نام نکردم امسال ولی همین خیلی سبز تستاشو میزنم میفهمم که خوب باهاش آموزش دیدم
ghazal

بدون درس

زیست دهم و خیلی خفن جمع کرد و من کاملا راضیم تنها ایرادی ک میشد گرفت طولانی بودن زمان فیلما بود ک اونم بخاطر کامل بودنشه... شاید یازدهمشو بخرم! ولی فیزیک نه.

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن