یازدهم زیستش آره
دهمشو حال کردم با خودم گفتم یازدهم هم بهتر درس میده ولی فیزیکشو ارتباط نگرفتم دنبال یکی دیگه ام
آزمون آزمایشی و اینا ثبت نام نکردم امسال ولی همین خیلی سبز تستاشو میزنم میفهمم که خوب باهاش آموزش دیدم
زیست دهم و خیلی خفن جمع کرد و من کاملا راضیم تنها ایرادی ک میشد گرفت طولانی بودن زمان فیلما بود ک اونم بخاطر کامل بودنشه... شاید یازدهمشو بخرم! ولی فیزیک نه.