با ی دختره پیکمی دعوام شد...
چون دیسم کرده بود
کلی فوش ناموس دادیم بهم...
آخرش میگه..
بیا آشتی ببخشید بیا با هم دوس شیم...
چ جوابی بدم ب نظرتون؟
خودم ک همچنان در حال جر خوردن از خنده هستم 🤣🤣🤣
واسه من هم این اتفاق افتاده چند بار بخشید م آخر سر یک حرفی زد که واقعا ناراحتم کرد الان چند سال میشه که با هم حرف نمی زنیم و از این لحاظ هم دلم براش تنگ میشه هم ازش ناراحتم و عصبی