NAZI

بدون درس.

با ی دختره پیکمی دعوام شد... چون دیسم کرده بود کلی فوش ناموس دادیم بهم... آخرش میگه.. بیا آشتی ببخشید بیا با هم دوس شیم... چ جوابی بدم ب نظرتون؟ خودم ک همچنان در حال جر خوردن از خنده هستم 🤣🤣🤣

جواب ها

واسه من هم این اتفاق افتاده چند بار بخشید م آخر سر یک حرفی زد که واقعا ناراحتم کرد الان چند سال میشه که با هم حرف نمی زنیم و از این لحاظ هم دلم براش تنگ میشه هم ازش ناراحتم و عصبی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن