پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
دهم
بدون درس
بازگشت
🌟Mahan🌟
بدون درس
.
کلاس دهم انسانی سخت تره یا نهم؟
جواب ها
ᴀʏᴅᴀ>
بدون درس
هر دو پایه سخته اما زمانی ک وارد پایه بالاتر میشی و رشته انتخاب می کنی ؛ یقینا سخت تره ؛ ولی میشه از پسش براومد.
𝙛𝙖𝙩𝙚𝙢𝙚
بدون درس
نگاه کن متوسطه دوم کلا فرق میکنه با متوسطه اول
𝑨𝒔𝒂𝒍
بدون درس
هردو تا سختی های خودشونو دارن
🧸Shokohui🧸
بدون درس
هر دو پایه عین آب خوردنه آسون آسونن فقط باید بخونی و سخت نگیری
Mahan
بدون درس
متوسطه دوم زمین تا آسمان فرق داره با نهم حجم درسا زیادتر میشه باید مفهومی تر بخونی و هرروز باید درس های که معلم درس بده رو بخونی
ASALIMOO
بدون درس
از نظر من نهم سخت بود چون از طرفی هم نهایی بود سه تا درس و بقیه استانی بودن.دهم انسانی رو اگه واقعا خوب و مفهومی بخونی و یاد بگیری آسونه
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن