TAHA

بدون درس.

واقعا به فکر اینم که مثلا من دهم یازدهمو پاس کردم... اگه دوازدهمو بیوفتم چی؟ یا اگه کنکورو قبول نشم یا نتونم برم رشته ای که میخوام کلا به این چیزا فک میکنم میگم کاش میرفتم هنرستان😂 هنرستان راحته ولی آینده خوبی نداره باید وارد بازار کار بشیم ولی انسانی درساش سخته ولی یه شغل گیرمون میاد

جواب ها

ما هم همینیم مخصوصا رشته تجربیی.... اینی که بیوفتی بلاخره پاسش میکنی حالا شهریور و یا... ولی سخته کنکور هم که قبول نشیم باز اوکیه پشت کنکور میمونیم تا حداقل یچی قبول شیم منم هرروز همینو میگم ولی اگه میرفتم هنرستان همیشه روی دلم میموند که چرا نرفتم تجربی و علاقمو دنبال نکردم.... اتفاقا الان بازار کار این رشته ها بهتره ولی خب...اُبهت رشته های نظری یَک چیز دیگس

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن