Mahdi

بدون درس.

کیا الان تو تابستونن؟ من که سی و یکم🤧🤧😩

جواب ها

من برای من هفدهم تموم شد
Artimis.N¹⁸

بدون درس

خب خب مامانیای پرسان من اومدم سیلام
My😎🙃💮
عوو واسه من ۵ خرداد تموم شد👼🏻💘 پروز دی ای ای ای پ پروز دی☠️ وروسون پروزینو پروز دی پ پ پروز دی😨💔 . . . . . . . . . . ـ . . . . . . . . . . . . . . . . انقدع تعجب نکنین من ششمم😂😐🎀
من ۸ خرداد رسما مدرسم تموم شد #کلاس ششم هستم 😂
Elmira

بدون درس

برا من فردا تموم میشه 😐😫🤧

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن