یاسمن

بدون درس.

واقعا تو بیست سالته پرنسس انشالله به آرزوت برسی منم خیلی دوست دارم برم کره

جواب ها

دادا نانا

بدون درس

نه عزیزم گول نخور قربونت ۲۰ سالش نیست بخدا من که شاید میدونم یچی میگم اگه ۲۰ سالشه چرا نرفته پایه های دیگه؟ اگه ۲۰ سالشه چرا انقدر رفتارش بچه گونس؟!
Sevda

بدون درس

عالی منم به شدت زبان کره و کشورهای کره علاقه دارم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن