armita

فارسی دهم.

سلام من کلاس نهم درس ریاضی و علوم دوست دارم ولی درسای حفظی مثل اجتماعی متنفرم به نظرتون برم تجربی ازتون کمک میخوامم؟؟؟

جواب ها

محمد امیر

فارسی دهم

معدلت چنده؟
𝗙𝗮𝗙𝗮

فارسی دهم

علاقه،استعداد،نمره کافی اگه داری برو🙏🏻.
اره تجربیو ریاضی مناسبن ولی بیشتر تحقیق کن.... موفق باشی
NafAs

فارسی دهم

بیا ولیخب منی که تجربیم دلم از قلمروهای فارسی و جغرافیا خونه💔.
Fatemeh

فارسی دهم

بیشتر تحقیق کن برای رشته ی تجربی باید بتونی سه سال تمام وقت درس بخونی تا بتونی با این همه آدم رقابت کنی و کنکور بشدت سختی داره خیلی سخت تر از ریاضی و انسانی ببین میتونی تحملش کنی
HNJ09

فارسی دهم

بنظرم نیا تجربی . منم خیلی از اجتماعی بدم میومد

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن