سلام خوبین برای الویت فرزانگان من اصلا نمیدونم چیکار کنم😞اونی که نزدیک خونمون هست ۶ نفر ظرفیت داره اونی که از ما دورتره ۳۵ نفر الان کدومو باید اول بزنم کدوم دوم. کلا توصیه ای چیزی راجب این ثبت نام دارید ممنون میشم بگید🙏🏻🎀؟

جواب ها

Amrly

بدون درس

اولویت یکو اونی بزن که ۶ تا ظرفیت داره بعدی ۳۵ نفر. سعی کن از همه اولویت هات استفاده کنی نمونه هم داشته باشی بینشون
FaFa

بدون درس

اونایی که قبول شدن توشون سختتره بزار اول نه مثل من که اولویت اولم نمونه بود بعدیش تیز😂😂😂

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن