سلام ب اعضای محترم پرسان امیدوارم حالتون خوب باشه من تا بحال بهتون بدی کردم ؟! ناراحتتون کردم ؟! حرف توهین آمیزی زدم کدومش ؟! واقعا انتظار نداشتم اون فردی ک منو بعد 5 روز محدود کرد خودش می‌دونه کیه ولی من نیامدم اینجا ک بگم کسی از من بدش میاد بگه کلا از پرسان میرم ولی چرا محدوم می‌کنه حرفی داره رو در رو بزنه من ک مشکلی ندارم ولی خب چی میشه گفت ب بعضیا خدافز همه دوست دار شما ارغوان 💔😅

جواب ها

سهیلا

بدون درس

منم بات موافقم ارغوان من رو تو خرداد ماه ۱۰ روز محدود کردن امتخان ریاضی رو بزور نوشتم واقعا نمیدونم برا چی محدود میکنن دیروز بعد از ۱۰ روز تونستم پیام بدم شب ساعت ۱۲ باز هم محدود کردن امروز ساعت ۹ باز شد
M.fighter

بدون درس

چی شده قضیه چیه؟

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن