من اونایی که برام خیلی سختتر بودن اول رفتم سراغشون که مثلا از پایه مشکل داشتم رو رفع کردم مثلا از عربی متنفر بودم چون اصلا ازش بلد نبودم دوره فلاحی رو نگاه کردم الان خیلی خوشم از عربی میاد
ولی الان بهتره که درسا رو فشرده تر جمع کنیم چون زمان کم هست
مثلا هفته اول عربی رو بخون و تمومش کن اگه میخوایی تمرکز رو یک درس داشته باشی
ولی اگه نه باید روزی ۳ کتاب مثلا یک درسشو بخونی یا بیشتر بستگی به خودت داره