فاطمه

بدون درس.

سلام بچه ها خوبین یک سوالی داشتم شما برای برنامه ریزی درس هاتون چطور برنامه ریزی انجام میدن اول درس های ک براتون سخته تپ اولویت قرار میدین

جواب ها

javad

بدون درس

سلام من بیشتر وقتمو میزارم برای تاریخ
misoo

بدون درس

من اونایی که برام خیلی سخت‌تر بودن اول رفتم سراغشون که مثلا از پایه مشکل داشتم رو رفع کردم مثلا از عربی متنفر بودم چون اصلا ازش بلد نبودم دوره فلاحی رو نگاه کردم الان خیلی خوشم از عربی میاد ولی الان بهتره که درسا رو فشرده تر جمع کنیم چون زمان کم هست مثلا هفته اول عربی رو بخون و تمومش کن اگه میخوایی تمرکز رو یک درس داشته باشی ولی اگه نه باید روزی ۳ کتاب مثلا یک درسشو بخونی یا بیشتر بستگی به خودت داره

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن