سـلــین🦦💖

بدون درس.

اگه به قبل برمیگشتید بازم این رشته رو انتخاب میکردید چرا؟

جواب ها

.. .....

بدون درس

سلام نمیدونم شاید ولی نه...
آراد مرادی

بدون درس

آره انتخاب بهتر این برای من نبود نمیشه همه چیزو کنار هم داشت
؟؟؟؟

بدون درس

آرهه چون عاشق این رشته ام:)
آکادمیا

بدون درس

صد درصد درسته خیلی داره فشار بهم میاد و استرس دارم ولی خیلی دوسش دارم خیلییی
Yalda

بدون درس

اره، چون اون رشته ها رو اصلاا دوس نداشتم، ولی شاید شایددد برمیگشتم عقب مستقیم میرفتم هنرستان😔😂
......

بدون درس

سلام آره حب چون قبل انتخاب رشته شغل و اینارو گزاشتم کنار و از روی علاقخ درسیم انتخاب کردم من ریاضی دوس داشتم که تو همه رشته ها هست و در مقابل از هندسه بدم میومد تو رشته ریاضی به جای هندسه تجربی زیست داشت که زیستم دوس دارم به خاطر اون اومدم برگردمم میام

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن