Aylar

بدون درس.

بچه ها بعد اینکه آزومونو دادید چیکار میکنید؟روزاتونو چطوری میگذرونین؟

جواب ها

Mhdvi

بدون درس

ساعت پنج عصر میخوابم تا پنج صبح فردا
Asena

بدون درس

اگه زنده موندیم .... نمیدونم
Niyayesh

بدون درس

می شینم کتاب می خونم فیلم می بینم چت می کنم و...
Smart

بدون درس

نخوابیدن های این چند روزو جبران می کنم
احسان

بدون درس

برای ازمون کلاس زبان می خونم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن