جوجو🐣

ریاضی یازدهم.

سلام من پایه نهم هستم میخوام برم دهم ازتون سوال داشتم از هرکسی پرسیدم جواب نداد من دوست دارم برم تجربی ولی نمره های ریاضی و علومم کمه چکار کنم میشه درمورد اولویت الف و ب توضیح بدین و معدلم باید چند باشه توروخدا جواب بدین خیلی برام مهمه

جواب ها

Arisa

ریاضی یازدهم

ترمیمشون کن
Hani🥀

ریاضی یازدهم

بعد از اینکه هدایت تحصیلی دادن ببین تجربی آوردی یا نه اگه آورده بودی که خیالت راحت حتی اگر هم ب آوردی نگران نباش توی همه مدرسه ها ی مقدار ظرفیت فقط برای ب ها هست و میتونی ثبت نام کنی اما اگه کلا نیاوردی برو پیش مشاور مدرستون و بگو بخاطر کدوم درس نیاوردی و چقدر نمره کم داری بعد مثلا پارسال دوستم نمره علوم رو کم آورد و رفت مدرسه و امتحان تغییر رشته مجدد شرکت کرد و تجربی اورد سوالی داشتی بپرس فعلا هستم
❀memol❀

ریاضی یازدهم

من خودم تجربی چون شرایطم کلاس هفتم خوب نبود و نتونستم خیلی نمرات عالی بگیرم تجربی ب آوردم ولی نهم آزمون نمونه دولتی تجربی قبول شدم پس اگر هم تجربی ب آوردی میتونی نمونه و تیزهوشان قبول شی چون یه بخشش معدل نهم مهمه بقیش خوده نتیجه آزمونیه که میدی البته اگر بخوای مدارسی جز اینارو بری صددرصد که الف یا ب شدن و معدل نهمت مهمه
......

ریاضی یازدهم

ببین یه چیزی بگم کلا به نمره اونقدرا اثر نداره اصن را الویت نمره ات مد نظر نیس اون آزمون رغبت توانایی هستا اصل اونه اونو طوری بزنی برات مثلا زیست شناسی و پرستاری یا شغلای دیگه مرتبط به تجربی بیاره اولیت الفت میشه تجربی بعصی کافینتا پول میگیرن جوری بزنن برات تجربی بیاره ولی خوب من کاملا با علاقه زدم و الویت اولم تحربی بود با این که اولیت اول درسیم انسانی بود اصلا کسی به اون دقت نکرد خیالت راحت

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن