بعد از اینکه هدایت تحصیلی دادن ببین تجربی آوردی یا نه اگه آورده بودی که خیالت راحت حتی اگر هم ب آوردی نگران نباش توی همه مدرسه ها ی مقدار ظرفیت فقط برای ب ها هست و میتونی ثبت نام کنی اما اگه کلا نیاوردی برو پیش مشاور مدرستون و بگو بخاطر کدوم درس نیاوردی و چقدر نمره کم داری بعد مثلا پارسال دوستم نمره علوم رو کم آورد و رفت مدرسه و امتحان تغییر رشته مجدد شرکت کرد و تجربی اورد
سوالی داشتی بپرس فعلا هستم