می گم دوستان به شما کارنامه دادن به ما هنوز کارنامه ندادن و در کنار کارنامه هدایت تحصیلی میدن دیگه درسته ؟

جواب ها

ANoSha🎀

بدون درس

ما کارنامه گرفتیم، ولی گفتن هدایت تحصیلی هنوز اماده نشده براتون چند وقت دیگه
yalda

بدون درس

مال‌ما‌دو‌هفته‌دیگه‌برای‌ثبت‌نام‌دیر‌‌نیست
....

بدون درس

به ما کارنامه دادند ولی هدایت تحصیلی را ۲۵ تیر میدن
مهدی ۱۳۸۹

بدون درس

هنوز نه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن