بچه ها بلاخره از م.ح.د.و.د.ی.ت برگشتم🥺😊😉 خیلی دلم برای دوستام تنگ شدههه🤭 بدون من بهتون خوش گذشت😐

جواب ها

نه 😔 خوش اومدی 😊🦋
🥰«آدریناااااا! 😏 تو رفتی محدودیت، ما هم اینجا مثل مجسمه منتظر بودیم! اصلاً بدون تو مگه میشد خوش بگذره؟! یه بار خواستیم بخندیم، خنده‌مون برگشت گفت: تا آدرینا نیاد نمی‌خندم! 🤣🦋 حالا که برگشتی، خوش اومدییییییی 💖
سلام عزیزم دلم واست تنگ شده بود نه خوش نگزشت
Fatima

بدون درس

سلام عزیزم دوباره خوش امدی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن