پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
چهارم
بدون درس
بازگشت
★𝑨𝒅𝒓𝒊𝒏𝒂(𝑮)★
بدون درس
.
بچه ها بلاخره از م.ح.د.و.د.ی.ت برگشتم🥺😊😉 خیلی دلم برای دوستام تنگ شدههه🤭 بدون من بهتون خوش گذشت😐
جواب ها
✭𝒁𝒉𝒐𝒂𝒏✭
بدون درس
نه 😔 خوش اومدی 😊🦋
ᥫ᭡ 𝒮ℋ𝒜𝒴ℒℐ𝒩 ᥫ᭡
بدون درس
🥰«آدریناااااا! 😏 تو رفتی محدودیت، ما هم اینجا مثل مجسمه منتظر بودیم! اصلاً بدون تو مگه میشد خوش بگذره؟! یه بار خواستیم بخندیم، خندهمون برگشت گفت: تا آدرینا نیاد نمیخندم! 🤣🦋 حالا که برگشتی، خوش اومدییییییی 💖
💖معلم کلاس چهارم💖
بدون درس
سلام عزیزم دلم واست تنگ شده بود نه خوش نگزشت
Fatima
بدون درس
سلام عزیزم دوباره خوش امدی
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن