از نیمه دوم کتاب شروع کنین به خوندن ، نیمه دوم بارم زیادی داره نسبت به نیمه اول ، از اونجایی که تاریخ وسط خوندن خسته میشی پیشنهاد میکنم انرژی که واسه خوندن رو داری واسه نیمه دوم بزار وقتت روی نیمه اولش نگذار نیمه اول قبلا خوندی
اونم اینجوری که از همین امروز تقسیم بندی کن با توجه اندازه یادگیری خودت مثلا امروز فقط نصف یک درسو میتونی یاد بگیری ،
ابتدا نصف یک درس رو بخون فردا که خواستی نصفه دیگه رو بخونی حتما نصفه درس روز قبل بصورت چشمی بخون تا مطالبی که یاد گرفتی از قبل واست مرور بشن و فراموششون نکنی
ی نکته: واسه نیمه دوم حتما از درس ۹ شروع به خوندن بکن ، به بارم هر درس هم توجهی نکن که باعث استرس میشه