صبا.

بدون درس.

سلام بچه ها برای نهایی حتما یادتون باشه که خوش خط و خوانا بنویسید چون پارسال میگفتن اگه مصحح نتونه بخونه خب نمره ای هم نمیتونه بده و یکی از دوستام که خطش بد بود گفت درست نوشته اما تشریحی رو میگفت قطعا ازم نمره کم میکنن و نمره اش هم کم شد واقعا یک چیز دیگه اینکه دور جواب اخرتون خط بکشید یا یک کادری چیزی بکشید و برای سوالاتی مثل فیزیک حتما واحد رو کنارش بزارید و اگر حتی نتونستید سوالش رو حل کنید حداقل فرمول مربوط به اون رو بنویسید چون یه چیزی حدود 0/25نمره اون سوال مال فرموله براساس تجربه پارسال

جواب ها

r.........

بدون درس

👍🏻✨

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن