لوگو پرسان پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن

r.........

دوازدهم . تجربی

حرفه ای

3080 امتیاز

دنبال کنندگان : 8
دنبال شده ها : 8
مشاهده

فعالیت ها

  • سوال ها

  • جواب ها

  • جواب های معرکه

1405/03/16

میشه این سوالو برام توضیحش بدین

میشه این سوالو برام توضیحش بدین
مشاهده

1405/03/03

عزیزم، اونی که به ما.....بود کلاغ کــــ. ــون دریده بود

عزیزم، اونی که به ما.....بود  
  کلاغ کــــ. ــون دریده بود
مشاهده

1405/02/26

پسرا داداشیا روزتون مبارک🥳🥳🤩🔥🌞☀🤌🏻💃🏻🤝🏻

مشاهده

1405/02/26

بچه ها این واقعیت داره که بعضیا میگن زمین شناسی تو کنکور امسال نیست؟

مشاهده

1405/02/18

جوانی ام سوخت سازمان سنجش، سردرت بسوزد...

مشاهده

1405/02/14

چرا زبان سخته؟ چرا انقد رو مخه🤦🏻‍♀️😑

مشاهده

1405/03/16

یه سوال داشتم لطفا شما که در دوره جمع بندی هستین بهم کمک کنید جای خواهر کوچیکترتون الان ورودی یازدهمم خودمو مجبور کردم کل تستای کتاب تستامو بزنم اما بیستا میزنم دیگه همه رو ول میکنم،خودمو مجبور میکنم یازدهمو پیش خونی کنم هی فکرم پیش دهمه که جمع نکردم واقعا نمیدونم چجور باید دهمو جمع کنم از طرفی میگم الان کتاب تستامو کامل حل نکردم پس دهمو نمیتونم کامل ببندم از اون طرفم میخوام یازدهمم پیش خوانی کنم ولی الان از زمان زیاد خوشی زده زیر دلم نه اینم میخونم نه اونو چیکار کنمم؟؟😭

مشاهده

1405/03/15

الان اینکه میگن اگه تا آخر خرداد صلح نکنند امتحانات مجازی میشن یعنی چی؟ نهایی مجازی؟

مشاهده

1405/03/15

تعاریف مختلفی برای گونه وجود دارد که هرکدام در محمدوده مشخصی کار امدند درست یا غلط

تعاریف مختلفی برای گونه وجود دارد که هرکدام در محمدوده مشخصی کار امدند درست یا غلط
مشاهده

1405/03/12

خدا لعنت کنه این کیبورد منو که خودش واسه خودش مینویسه داداشا و آبجیای گل این کوهی عزیزان تکرار کنید کوهی نه گوهییییی 😫😫😂😂 خوشم میاد هیچکس هیچی نگفت هرچی بهم خندیدین حلاله پاک نمیکنم که بیشتر بخندین حالا که موجبات خنده رو فراهم کردم یه شماره کارت میزارم هرکی به اندازه کرمش بزنه 🤣🤣🤣🤣

خدا لعنت کنه این کیبورد منو که خودش واسه خودش مینویسه داداشا و آبجیای گل این کوهی عزیزان تکرار کنید کوهی نه گوهییییی 😫😫😂😂
خوشم میاد هیچکس هیچی نگفت هرچی بهم خندیدین حلاله پاک نمیکنم که بیشتر بخندین 
حالا که موجبات خنده رو فراهم کردم یه شماره کارت میزارم هرکی به اندازه کرمش بزنه 🤣🤣🤣🤣
مشاهده

1405/03/11

این فرمول از کجا به دست اومده تو کتاب اصلا پیداش نمیکنم

این فرمول از کجا به دست اومده تو کتاب اصلا پیداش نمیکنم
مشاهده

1405/03/10

کدوم موسسه رو برای کنکور پیشنهاد میکنید لطفا؟

مشاهده

1405/03/10

در یوکاریوت‌ها، دنای حلقوی موجود در راکیزه(میتوکندری) و دیسه(پلاست)، هرگز به غشا متصل نمیشه درسته؟ یا منظورش اینه که بعضی وقتا متصل میشه و بعضی وقتا نه...:/(

در یوکاریوت‌ها، دنای حلقوی موجود در راکیزه(میتوکندری) و دیسه(پلاست)، هرگز به غشا متصل نمیشه 
درسته؟
یا منظورش اینه که بعضی وقتا متصل میشه و بعضی وقتا نه...:/(
مشاهده

1405/03/10

در باکتری ها <نیز> همانند یوکاریوت ها، همانندسازی[دوجهتی] دیده می‌شود _صفحه‌۱۳_ ... پس در باکتری ها علاوه بر همانندسازی دوجهتی، یک‌جهتی هم وجود داره؟

مشاهده

1405/03/09

زمان امتحانات نهایی و کنکورم مشخص شد و الان واقعا سردرگمم که تا اونموقع باید چکار کنم و در حال حاضر چی بخونم ☹️

مشاهده

1405/03/09

در مرحله آغاز از فرایند ترجمه هیچ رنای ناقلی وارد جایگاه های رناتن نمی شود . چرا مرحله پایان رو‌ نگفته ؟

مشاهده

1405/03/09

آنزیم های هلیکاز و دنابسپاراز، در یوکاریوت ها گفته که درون هسته فعالیت می‌کنند ولی در سیتوپلاسم تولید می‌شوند (محل تولید و فعالیتشون یکسان نیست) ولی در پروکاریوت هم مگه وجود ندارن برای همانندسازی دنای حلقوی؟ یعنی در پروکاریوت‌ها، آنزیم هلیکاز و دنابسپاراز درون سیتوپلاسم تولید می‌شوند و همونجا هم فعالیت می‌کنند درسته؟ برای دنای سیتوپلاسم یوکاریوت هم همچین چیزی صدق میکنه؟

آنزیم های هلیکاز و دنابسپاراز، در یوکاریوت ها گفته که درون هسته فعالیت می‌کنند ولی در سیتوپلاسم تولید می‌شوند (محل تولید و فعالیتشون یکسان نیست)
ولی در پروکاریوت هم مگه وجود ندارن برای همانندسازی دنای حلقوی؟
یعنی در پروکاریوت‌ها، آنزیم هلیکاز و دنابسپاراز درون سیتوپلاسم تولید می‌شوند و همونجا هم فعالیت می‌کنند درسته؟
برای دنای سیتوپلاسم یوکاریوت هم همچین چیزی صدق میکنه؟
مشاهده

1405/03/09

در فام‌تن پروکاریوت ها، به همراه دنا، پروتئین هایی [به‌‌غیر از هیستون] وجود دارن که قبل از همانندسازی، آنزیم هایی[که در کتاب نام‌برده نشدند] اونا رو از دنا جدا می‌کنند درسته؟ یجا یکی نوشته بود که کلا آنزیم هایی در پروکاریوت وجود ندارن که این پروتئین ها رو از دنا جدا کنند چون هیستون وجود نداره، ولی از نظر من اصلا منطقی نیست://

مشاهده

1405/03/08

چرا تو خالی شد انتقال آخر؟ با جایگذاری x=۱ جواب درست در میاد چرا تو خالی پس؟ سوال درباره انتقال رسم تابع

چرا تو خالی شد انتقال آخر؟ با جایگذاری x=۱ جواب درست در میاد چرا تو خالی پس؟
سوال درباره انتقال رسم تابع
مشاهده

1405/03/07

توی سوالای انحلال پذیری آب آشامیدنی، آب دریا ، آب معدنی اینا محلوله ولی آب مقطر رو باید حلال درنظر بگیریم دیگه؟

مشاهده

1405/03/07

آیا دندریت هم اندامک و دنای حلقوی داره داره؟ آیکیو گفته آکسون، جسم یاخته‌ ای و دندریت هر سه اندامک و دنیای حلقوی دارن

مشاهده

1405/03/07

سلام در پروکاریوت ها (که شامل همه‌ی باکتری ها میشن)، بر اساس صفحه‌ی ۱۳ کتاب‌درسی گفته شده که <فام‌تن اصلی دارای یک مولکول دنای حلقوی است> و ما میدونیم که پروکاریوت ها هیستون ندارند و بر اساس تعریف فام‌تن، در ساختار خودش پروتئین و DNA مشارکت دارند ولی فام‌تن اصلی در پروکاریوت ها شامل کدوم پروتئین هست؟ اصلا پروتئینی در ساختار خودش داره؟ چرا هیچ اسمی ازش نبرده.‌‌.؟

مشاهده

1405/03/07

سلام دوستان چرا گزینه الف میشه درست ؟

سلام دوستان چرا گزینه الف میشه درست ؟
مشاهده

1405/03/06

(k) رو بر چه اساس عدد میدن؟

(k) رو بر چه اساس عدد میدن؟
مشاهده

1405/03/05

سلام دوستان من شنیدم که امتحانات نهایی از 21تیر شروه میشن یعنی کنکور مرداد شروع کیشه یا وسط امتحانات

مشاهده

1405/03/05

میگن اینترنت ها اومدن چ فیلترشکن برای اندرود دانلود کنم ؟

مشاهده

1405/03/05

سلام بچه ها محاسبات این قسمت رو میشه بگین

سلام بچه ها محاسبات این قسمت رو میشه بگین
مشاهده

1405/03/05

چرا کتاب تست جمله (مصرف الکل برخلاف نقض ژنی میتواند تولید رادیکال آزاد در میتوکندری را افزایش دهد ) رو غلط گرفته؟

مشاهده

1405/03/05

سلام بچه ها اینجا چرا ۲ـ نوشته ؟ از کجا بدست اورده؟

سلام بچه ها اینجا چرا ۲ـ نوشته ؟ از کجا بدست اورده؟
مشاهده

1405/03/05

بچه ها منظور این سوال چیه؟ کسی میتونه توضیح بده؟ سوال) این پروتئین پس از ساخته شدن وارد شبکه آندوپلاسمی می‌شود یا درون سیتوپلاسم می ماند؟ سوال مربوط به شکل

بچه ها منظور این سوال چیه؟ کسی میتونه توضیح بده؟
سوال) این پروتئین پس از ساخته شدن وارد شبکه آندوپلاسمی می‌شود یا درون سیتوپلاسم می ماند؟ سوال مربوط به شکل
مشاهده

1405/03/05

بچه ها موازنه اولین واکنش چطوریه؟

بچه ها موازنه اولین واکنش چطوریه؟
مشاهده

1405/03/04

این چی میگگهههههه

این چی میگگهههههه
مشاهده

1405/03/04

چرا تو جواب گفته یون اکسید رادیکال آزاد نمی باشد؟ پس منظورمون از رادیکال آزاد چی بوده؟

چرا تو جواب گفته یون اکسید رادیکال آزاد نمی باشد؟ پس منظورمون از رادیکال آزاد چی بوده؟
مشاهده

1405/03/04

سلام توبه اجتماعی را تعریف کنید ؟ دینی دوازدهم

مشاهده

1405/03/04

الان اگ ما دهم بودیم باید می‌رفتیم مرز امتحان میدادیم😂🚶🏻‍♀️چرا انقد بدبختیم

مشاهده

1405/03/03

چرا اگه x در سینوس قرار بگیره، چند جمله ای محسوب نمیشه؟!؛

چرا اگه x در سینوس قرار بگیره، چند جمله ای محسوب نمیشه؟!؛
مشاهده

1405/03/03

منظورشو نمیفهمم چجوری باید بفهمیم انقدر آب تولید شده

منظورشو نمیفهمم چجوری باید بفهمیم انقدر آب تولید شده
مشاهده

1405/03/03

سلام و عرض ادب خدمت دوستان پرسان ب دلیل بازگشت زخم معده واسه سومین بار باید جراحی انجام بدم خواستم حلالیت بطلبم🫠 خوبی ای بدی ای دید حلال کنید

مشاهده

1405/03/03

امتیازی که با پاسخ به سوالات بدست میاریم دقیقا به چه درد میخوره؟

مشاهده

1405/03/03

بچه ها من نهمم اومدم اینجا تا از بچه های دوازدهمی یه سوال بپرسم سوالم هم اینه که رشته تجربی خیلی خوندن میخواد و توی کنکور احتمال قبولیش کمه؟رشته ریاضی چطور؟و اینکه به نظرتون برای کسی که خرخون نیست یعنی درس میخونه ولی نه خیلی زیاد درحد معمولی و معدلش هم توی متوسطه اول بالای ۱۹/۷۰ بوده کدوم رشته مناسب تره؟

مشاهده

1405/03/02

تکلیف چیهههه از دست ایناا دو تا عکسو ببینید

تکلیف چیهههه از دست ایناا دو تا عکسو ببینید
مشاهده

1405/03/02

بچه ها میگم گزینه سه چرا غلطه؟ مگه توی واکنش گرماگیر دمای سامانه زیاد نمیشه؟ من همش این قسمتو قاطیییی میکنم😑🥴🥴

بچه ها میگم گزینه سه چرا غلطه؟
مگه توی واکنش گرماگیر دمای سامانه زیاد نمیشه؟
من همش این قسمتو قاطیییی میکنم😑🥴🥴
مشاهده

1405/03/02

امکان داره اول کنکور بگیرن بعد نهایی به نظرتون؟

امکان داره اول کنکور بگیرن بعد نهایی به نظرتون؟
مشاهده

1405/03/02

ماهی ما از عیده زنده هست تا آخر خرداد اگه نمرد بیایین زندان ملاقاتم با خودتون آبمیوه و خوراکی ام بیارین 🙃

مشاهده

1405/03/02

سلام دهمی ام مشاوره ای برای من ندارین از سال بعد چه کنم؟

مشاهده

1405/03/02

بچه ها حقیقت داره امتحان نهایی دوازدهم 15تیر شروع میشن؟

مشاهده

1405/03/02

دورد رفقا.. برای خاندن زبان انگلیسی همون معنی هارو با کتاب کمک درسی بخونم کافیه یا خیر

مشاهده

1405/03/02

سلام خسته نباشید.. رفقا میگم برای خاندن فارسی.. کتاب درسی بخونم یا کمک درسی بهتره سیر تا پیاز خیلی سبز دارم من.. و اینکه کلمات و معنی هاا بخونم کفاف میده یا خیر فیلم آموزشی ام معرفی کنید لطفاً مرسی

مشاهده

1405/03/01

سلام. دوستان من دهمی هستم. ریاضیم در حد تشریحی خوبه ولی تست کار نکردم چه کتابی پیشنهاد میکنین؟

مشاهده

1405/03/01

دوستان اینجا سجایای ارزشمند تو معطوف هست چجوری معطوفه؟ اخه قبلش و نیومده یعنی اینطوری بوده : عشق مرا و یا سجایای ارزشمند تو را ....؟

دوستان اینجا سجایای ارزشمند تو معطوف هست
چجوری معطوفه؟ اخه قبلش و نیومده 
یعنی اینطوری بوده :
عشق مرا و یا سجایای ارزشمند تو را ....؟
مشاهده

1405/02/31

بچه ها میگم امکان داره کنکور مهر ماه برگزار بشه؟

مشاهده

1405/02/31

در فرایند سلول یوکاریوتی کدام گزینه هست

در فرایند سلول یوکاریوتی کدام گزینه هست
مشاهده

1405/02/31

ادب رو متمم بگیریم یا مسند؟ چون نیست اسنادی هستش

ادب رو متمم بگیریم یا مسند؟
چون نیست اسنادی هستش
مشاهده

1405/02/31

بچه ها اینجا صد قیده؟

بچه ها اینجا صد قیده؟
مشاهده

1405/02/31

چرا گفته شعاع oA اخه شعاع که برابر سه میشه، و، oA, اصلا شعاع نیست،؟!! اشتباه تایپی هست به نظرتون؟؟

چرا گفته شعاع oA اخه شعاع که برابر سه میشه، و، oA, اصلا شعاع نیست،؟!! اشتباه تایپی هست به نظرتون؟؟
مشاهده

1405/02/31

کنکور ۲۰تا۳۰روز بعد نهایی

کنکور ۲۰تا۳۰روز بعد نهایی
مشاهده

1405/02/30

چرا گزینه 2؟ لطفا توضیح بدید مشکل دارم اینجارو آخه هرچی مثال دیدم از سقف آویزون بوده لطفا بگییید

چرا گزینه 2؟
لطفا توضیح بدید مشکل دارم اینجارو آخه هرچی مثال دیدم از سقف آویزون بوده 
لطفا بگییید
مشاهده

1405/02/30

سلام، اینکه اساتید میگن ازمون جامع بزنید، منظورشون زمانی هست ک کل درس ها رو تموم کردیم؟؟

مشاهده

1405/02/30

سلام آینده سازان خسته نباشید 😂 درسو تا کجا پیش رفتین

مشاهده

1405/02/30

بچهه هاااااااا من باید کل کتاب مدیریت و بخونم حضوری امتحان بدم! امتحان حدود دو سه هفته پیش برگزار شد ((و چند صفحه)) دبیر مشخص کرد همون هارو بخونیم حتی نوبت اولم همین بود! انا من خبر نداشتم و غایب بودم بعد میگن الان دیگه دست دبیر نیست دست مدیره اونم گفت کل کتاب و بخون بقیه چند ص خوندن حالا ما ۳یا۵نفرر کل کتاب و بخونیم؟! رفتم کلی خواهش کردم گفت کل کتاب! اصلا آدم نیستتت ناعادلانه است.‌‌.. دوروز دیگه باید تموم کرده باشم شما چی مدیریت امتحان دادین؟ کلشو خوندین؟

مشاهده

1405/02/29

سلام بچها چرا اونجایی که با سبز علامت زدم h- شد؟

سلام بچها چرا اونجایی که با سبز علامت زدم h- شد؟
مشاهده

1405/02/29

یه انشا می‌خوام در مورد اسراف کسی داشت یا بلده بنویسه اگه میشه بفرسته برام❤️

مشاهده

1405/02/29

سازگاری را بیان کنید؟

سازگاری را بیان کنید؟
مشاهده

1405/02/29

سلام بنظرتون امتحانات نهایی یازدهم ، دوازدهم کی برگزار میشه؟ متوسطه اول تا دهم از ۹ خرداد و بصورت مجازی برگزار میشه بیشتر سایتا هم نوشتن نهایی ها از ۲۳ آغاز میشن

مشاهده

1405/02/29

بچه ها اگه کتابای کنکور هر کدوم یه منبع کار کرده باشم و ازمون دوپینگ ماز و جامع قلم چی بدم و کنکوری چند سال اخیر به نظرتون تا چه درصدی میتونم تو کنکور بزنم حس میکنم برم خراب میکنم آخه این حس کی میخواد منو ول کنه توی یه ازمون با اینکه کمتر خونده بودم ریاضی 45 زدم توی یه ازمون خوندم ریاضی 20 زدم 😐 زیست فرهمند دیدم و پینوکیو زدم بقیه ام شما نمی‌شناسید استاداش رو

مشاهده

1405/02/29

سلام رفقا یک سوال داشتم که یکم بنیادی بود ولی واقعا در این حیطه مشکل دارم و اون اینه که به چه صورت باید بیت هارو به نثر روان تبدیل کنیم؟آیا باید عینا مثل کمک درسی ها بنویسم؟ میخوام یاد بگیرم چجور به نثر روان تبدیل کنم. علاوه بر اون مفهوم بیت هارو چطور باید بنویسم که طراح قبولش کنه آیا این رو هم باید حفظ کنم؟ با تشکر.

مشاهده

1405/02/29

بچه ها من سال اول کنکورمه این قسمت رو تو ثبت نام کنکور باید پر کرد حتما؟ یا نه میتونیم خالی بزاریم

بچه ها من سال اول کنکورمه این قسمت رو تو ثبت نام کنکور باید پر کرد حتما؟ یا نه میتونیم خالی بزاریم
مشاهده

1405/02/29

دوستان کسی آنلاین هست اینا رو جواب بده 🤍🤍🤍🤍🖤🤍🖤🤍

دوستان کسی آنلاین هست اینا رو جواب بده 🤍🤍🤍🤍🖤🤍🖤🤍
مشاهده

1405/02/29

مشتق (x) g رو چرا اینجوری نوشته؟! نمیفهمم دقیقا پاسخنامه چیکار کرده؟!

 مشتق  (x) g رو چرا اینجوری نوشته؟! نمیفهمم دقیقا پاسخنامه چیکار کرده؟!
مشاهده

1405/02/29

بچه ها، میشه این سوال رو برام حل کنین🙏🏼🙏🏼✨

بچه ها، میشه این سوال رو برام حل کنین🙏🏼🙏🏼✨
مشاهده

1405/02/28

بچه ها میشه این سوال رو ببینید من گزینه یک رو درست گرفتم ولی پاسخنانه گفته غلطه! مگه آدنین هم با یوراسیل هم با تیمین نیمتونه پیوند برقرار کنه خب میشه گفت پیوند هیدروژنی بین یک نوع باز با دو نوع باز الی متفاوت رخ میده دیگه

بچه ها میشه این سوال رو ببینید 
من گزینه یک رو درست گرفتم ولی پاسخنانه گفته غلطه!
مگه آدنین هم با یوراسیل هم با تیمین نیمتونه پیوند برقرار کنه خب میشه گفت پیوند هیدروژنی بین یک نوع باز با دو نوع باز الی متفاوت رخ میده دیگه
مشاهده

1405/02/28

یه برنامه میخوام که صدا رو تبدیل به متن کنه لطف میکنید معرفی کنید؟

مشاهده

1405/02/28

جواب سوال را میخوام فیزیک

جواب سوال را میخوام  فیزیک
مشاهده

1405/02/28

بچه ها به نظرتون امکان داره نهایی هارو کلا بردارن و کنکور بگیرن فقط یعنی فقط براساس کنکور پذیرش کنند؟

مشاهده

1405/02/28

ثبت نام کنکور شهید رجایی آمد ؟

مشاهده

1405/02/28

اینم روش دیگ شما باشید کدوم مینویسید

اینم روش دیگ شما باشید کدوم مینویسید
مشاهده

1405/02/28

بچها سلام تو فیزیک گیر کردم شدید 😂برا این سوال هست کلا سوالای فصل اول انگار با چند روش حل میشن الان نمیدونم چ روشی تو برگه امتحان نهایی بنویسم ک نمره داشته باشه مثلا مثال زیر با مساحت سطح زیر نمودار حل کرده روش دیگ ک الان میفرستم با فرمول

بچها سلام تو فیزیک گیر کردم شدید 😂برا این سوال هست کلا سوالای فصل اول انگار با چند روش حل میشن الان نمیدونم چ روشی تو برگه امتحان نهایی بنویسم ک نمره داشته باشه مثلا مثال زیر  با مساحت سطح زیر نمودار حل کرده روش دیگ ک الان میفرستم با فرمول
مشاهده

1405/02/28

سلام بچه ها شما فصل آخر هر درس رو کنکوری کار کردین؟ من فصل آخر فیزیک و زیست رو نخوندم هنوز گفتم شاید برای کنکور حذف شهه

سلام بچه ها شما فصل آخر هر درس رو کنکوری کار کردین؟ من فصل آخر فیزیک و زیست رو نخوندم هنوز گفتم شاید برای کنکور حذف شهه
مشاهده

1405/02/28

بچه هاا کسی ابنجا کنکور زبان خارجی شرکت کرده؟ چه چیزایی باید بخونیم منبعش چیه؟:)

مشاهده

1405/02/28

الزمه ازدواج خوب این است که زن و مرد ........................ هم باشند.

مشاهده

1405/02/27

بچه هاااا چرا واسه ثبت نام کنکور که فرهنگیان و سراسری رو باهم انتخاب می‌کنیم آخرش باید دوتا ۴۲۰ هزار تومان پرداخت کنیم و یه ۴۲ هزار تومان خب من الان ۲۴ هزار تومان رو چه شکلی پرداخت کنم تو بخش پرداخت فقط ۴۲۰ داره😭😭😭

مشاهده

1405/02/27

گلبول های قرمز چرا حالت فرو رفتگی دارند ؟

مشاهده

1405/02/27

سلام دوستان وقت بخیر ببخشید مزاحمتون میشم من از پایه نهم میام و خب انتخاب رشته دارم معدل این سالم ۱۹ و ۹۰ به بالا و ۲۰ بوده میخوام برم‌ کامپیوتر ولی نمیدونم از هنرستان برم یا ریاضی مشاور ها میگن از ریاضی برو ممنون میشم یه راهنمایی بکنید

مشاهده

1405/02/27

وایی گند زدممم استاد پرسید خسته نشدین بقیه اش رو هم درس بدم میکروفون رو باز کردم گفتم نه استاد بعدش گفتم تو درستو بده ما که گوش نمیدیم 🤣 نگو میکروفون رو قطع نکرده بودمم فکر کنم باید دوباره این درسو بردارم خدا بهم رحم کنه🤣😂🤣

مشاهده

1405/02/27

این خبرای ثبت نام کنکور قضیه اش چیه کیکه یا واقعی

مشاهده

1405/02/27

سلام بچه ها به نظرتون امتحان هایی می افته تو چه ماه ی؟؟؟؟؟

مشاهده

1405/02/27

بچه ها میشه این سوال رو توضیح بدید

بچه ها میشه این سوال رو توضیح بدید
مشاهده

1405/02/27

جواب این دو جاخالی رو میگین🙏🏼🙏🏼🙏🏼

جواب این دو جاخالی رو میگین🙏🏼🙏🏼🙏🏼
مشاهده

1405/02/27

سلام بچه ها من اینو ۹ عنصر بدست میارم : He , N, O, F , Ne, P , S , Cl, Ar درحالی که ۱۱ عنصر هستش میشه توضیح بدید برام چرا اینجوری شد؟

سلام بچه ها من اینو ۹ عنصر بدست میارم : He , N, O, F , Ne, P , S , Cl, Ar  
درحالی که ۱۱ عنصر هستش میشه توضیح بدید برام چرا اینجوری شد؟
مشاهده

1405/02/27

سلام بچه ها میگم این واکنش رو میشه به روش اکسایش کاهش موازنه کرد؟ و اینکه میشه روش موازنه ی اینو بگید هر جور میرم یه قسمتی گیر میکنم

سلام بچه ها
میگم این واکنش رو میشه به روش اکسایش کاهش موازنه کرد؟
و اینکه میشه روش موازنه ی اینو  بگید هر جور میرم یه قسمتی گیر میکنم
مشاهده

1405/02/26

بچه ها زمینم میخونید یا نه؟؟

مشاهده

1405/02/26

بچه ها یکی لطفا موازنه واکنش اکسایش کاهش به زبان ساده بگه هر وقت رفتم سمت سوال خیلی زمانبرده حل کنمش چون درست نفهمیدم میشه لطفا توضیح بدین

مشاهده

1405/02/26

وضعیت امتحان نهایی در دوران جنگی چه میشود؟

مشاهده

1405/02/26

جواب اینم بگید🙏🏼

جواب اینم بگید🙏🏼
مشاهده

1405/02/26

تکرار توبه به چه معناست

مشاهده

1405/02/26

جوابش چیه بچها

جوابش چیه بچها
مشاهده

1405/02/26

کرمی برای کدوم موسسه اس ؟ معلم ریاضی ماز کیه؟

مشاهده

1405/02/26

بچه ها یکی بگه پلی‌پپتید چیه؟ لطفا از صفر توضیح بدید ❤️

مشاهده

1405/02/26

ثبت نام کنکور سراسری مگه شروع شده ؟

مشاهده

1405/02/25

سلام میگم این زنبور عسل یا بی عسل ؟ متخصصین جواب بدن

سلام میگم این زنبور عسل یا بی عسل ؟ متخصصین جواب بدن
مشاهده

1405/02/25

میشه به این سوالم پاسخ بدین💙💙💜🙏🏼

میشه به این سوالم پاسخ بدین💙💙💜🙏🏼
مشاهده

1405/02/25

حاجی دو ماهیه قلمچی ثبت نام کردم هی پیام میده میگه این آزمون رو حتما شرکت کن ، اونو حتما شرکت کن ،اتفاقی میفته شرکت نکنم؟

مشاهده

1405/02/25

ماز یا گزینه دو ؟

مشاهده

1405/02/25

ضریب که میشه، c فقط یک عدد هست؟؟ یعنی مجهولی مثل ایکس نداره دیگ!؟

ضریب که میشه، c فقط یک عدد هست؟؟ یعنی مجهولی مثل ایکس نداره دیگ!؟
مشاهده

1405/02/25

بچه ها من یه دوستی دارم ولم نمیکنه همش پیام میده و زنگ میزنه میگه بریم بیرون اونم مثل من کنکوریه اما هیچی نمیخونه خیییلی اذیت میکنه هر چی بهش میگم درس دارم کاردارم مسخره میکنه فکر میکنه چیز مهمی نیست دیگه دارم دیوونه میشم از دستش میخواهم گوشیمو خاموش کنم بخونم اما بعضی وقتا که می‌خواهم چند تا کلاس و جزوه ببینم گوشیمو میخواهم نمیدونم چیکار کنم بعدم بهش میگم نمیام بدشم میاد یه دوست خوانوادگیه نمیتونم بهش چیزیم بگم برش بیاد ولم کنهههههه راه حلی ندارید؟

مشاهده

1405/02/25

هعییییییییی💔

هعییییییییی💔
مشاهده

1405/02/24

بچه ها میگم فرق انتالپی پیوند با میانگین تو این هست که برا میانگین برا مولکول های بالای ۲ اتم بکار میره و برا مولکول های دو اتمی هم اگر مولکول الکترون جفت نشده داشت بکار میره ولی انتالپی فقط برا مولکول های دو اتمی که الکترون جفت نشده ندارن بکار میره درسته؟

مشاهده

1405/02/24

رسم توابع برای مشخص کردن صعودی و نزولی بودن در نهایی الزامی است؟؟

رسم توابع برای مشخص کردن صعودی و نزولی بودن در نهایی الزامی است؟؟
مشاهده

1405/02/23

گایزززز یه نفر هست که تو آزمون مرآت زیست بهم کمک کنه فردا از فصل ۲ دارم تا الان دوتا فصل دادم جفتش رو ۵۳ درصد زدم

مشاهده

1405/02/23

بچه ها اینکه میگیم در تنفس بی هوازی هم ATP تولید میشه ، یعنی قند کافت هم جزو مرحله ای از تخمیره؟

مشاهده

1405/02/23

رفقا.... الا امتحانات حضوری یا مجازی..؟ اگ حضوریه نهایی هستش یا داخلیع؟

مشاهده

1405/02/22

امتحانا حضورین ؟؟ داخلی؟

مشاهده

1405/02/22

سلام.شب بخیر. کسی اینجا از رشته ی تئاتر هست؟ چند تا سوال دارم اگه میشه جواب بدید🙏🌹

مشاهده

1405/02/22

سلام کسی می‌تونه برام این صفحه رو حل کنه؟

سلام کسی می‌تونه برام این صفحه رو حل کنه؟
مشاهده

1405/02/22

سلام بچه ها کسی می تونه کمکم کنه

سلام بچه ها کسی می تونه کمکم کنه
مشاهده

1405/02/22

سلام بچه ها کسی هست کمکم کنه برا امتحان فردا شیمی دوازدهم از فصل ۴ امتحان ساعت ۸ صبح لطفاااااا 🌷🙏🏻😥

مشاهده

1405/02/22

میشه حلش کنید ؟

میشه حلش کنید ؟
مشاهده

1405/02/22

این جمله ام درسته؟ ☆شیب خط مماس بر منحنی برابر با مشتق منحنی یا سهمی در اون نقطه هست☆

مشاهده

1405/02/21

سلامت چجوری میخونین واقعا ؟ من نمیتونم

مشاهده

1405/02/21

من خیلی خستم یه پیام بزارید فقط حس کنم کسی هست روحم! خسته و غمگینه و میترسم!

مشاهده

1405/02/21

دوستان من تا حالا نشده چیزی رو حس کنم و غلط از آب در بیاد الان احساس میکنم کنکور توی مهر هم در حاله ای از ابهام قرار داره و شاید تا دی هم کنکور نداده باشیم خلاصه نمی‌گم برنامه ات به حساب این حرف ولی اگر صفری یا ول کرده بودی از این فرصت استفاده کن برای دندون و پزشکی وقتی همه هر روز با اخبار های جدید ذهنشون دستکاری میشه

مشاهده

1405/02/21

تابع در نقطه ی x3 حد چپ و راست داره!!؟؟ پیوسته ک نیست

تابع در نقطه ی x3 حد چپ و راست داره!!؟؟ پیوسته ک نیست
مشاهده

1405/02/21

ممکنه تابعی حد چپ و راست داشته باشه ولی پیوسته نباشه در اون نقطه؟؟

مشاهده

1405/02/21

بچه ها شرحه شرحه صفت میشه یا قید؟ چون تا جایی که من میدونم کلمه بعد کسره نمیتونه قید باشه میخواستم مطمئن بشم صفته

بچه ها شرحه شرحه صفت میشه یا قید؟
چون تا جایی که من میدونم کلمه بعد کسره نمیتونه قید باشه میخواستم مطمئن بشم صفته
مشاهده

1405/02/21

بچه ها من یک سری مشکلاا بزرگ برام ایجاد شد نتونستم نمره مستمر تو هیچ کدوم از درس ها بگیرم چون سر کلاس ها نبود به نظرتون چیکار کنم؟؟؟

مشاهده

1405/02/21

دو نوع تصمیم گیری اصلی؟ از ثمرات ازدواج موفق؟ چهار راهکار مقابله با آسیب های شیفتگی؟ چهار مورد از ویژگی های یک مشاوره خوب ازدواج؟ مراحل ازدواج قبل از عقد؟ مهم ترین مراحل ازدواج در زمان عقد؟ سه مورد از نکات مدیریت درآمد و هزینه در زندگی؟

دو نوع تصمیم گیری اصلی؟
از ثمرات ازدواج موفق؟
چهار راهکار مقابله با آسیب های شیفتگی؟
چهار مورد از ویژگی های یک مشاوره خوب ازدواج؟
مراحل ازدواج قبل از عقد؟
مهم ترین مراحل ازدواج در زمان عقد؟
سه مورد از نکات مدیریت درآمد و هزینه در زندگی؟
مشاهده

1405/02/21

سلاااااام

مشاهده

1405/02/21

چرا غلظت پیرووات در سیتوزول کمتر از میتوکندریه؟توی میتوکندری که اکسایش پیدا میکنه

مشاهده

1405/02/21

سلام کسی کل فرمول های تبدیل یکاهای فرعی رو یک جا داره ؟

مشاهده

1405/02/20

بچه ها ببخشید سوالام زیاد شد امروز کسی پی دی اف کنکور چند سال اخیر که سوالاش به ترتیب و با تفکیک فصل ها باشه نداره برای درس های فیزیک شیمی ریاضی و زمین به آیدی روبیکا @SabaR__7 لطفا بفرستید

مشاهده

1405/02/20

بچه ها، به این دلیل میگیم تابع در صفر پیوسته نیست چون حد چپ ندارد؟؟

 بچه ها، به این دلیل میگیم تابع در صفر پیوسته نیست چون حد چپ ندارد؟؟
مشاهده

1405/02/20

بچه ها من مو هام و ابرو هام زیاد میریزه چیکار کنم طبیعی نیست ابرو ها روزی 5تا 6 تا بریزه 😟 رفتم دکتر میگه ویتامین ب ولی حل میکنم جواب نداده

مشاهده

1405/02/20

سلام بچها لطفا سوال ۲۵ و جواب بدین

سلام بچها لطفا سوال ۲۵ و جواب بدین
مشاهده

1405/02/20

بچها عا تروخدا جواب بدین

بچها عا تروخدا جواب بدین
مشاهده

1405/02/20

فرمول های فصل ۲ شیمی دوازدهم

مشاهده

1405/02/20

توبه یعنی چه

مشاهده

1405/02/19

من متاسفانه دسترسی به هیچ اپی ندارم، درسته آمریکا باز شناورهارو زده؟

مشاهده

1405/02/19

سلام دوستان من دهمم تابستون رو نمیدونم چی بخونم چی نخونم آخه اگه دهم رو ریز و دقیق بخونم نمیتونم به یازدهم برسم. اگه هم یازدهم رو بخونم دهم رو نمیتونم خیلی کامل بخونم. چی بخونم از هر درس؟ لطفا راهنماییم کنین ممنونم

مشاهده

1405/02/19

بچه های دوازدهم کتاب تعلیمات ادیان الهی و و اخلاق کتاب چرتیه ؟؟ منظور تدریس میشه ؟تو نهای هم نیست درسته ؟ یازدهمم

مشاهده

1405/02/19

بچه هاااااا کمک کنید خستم🥲

مشاهده

1405/02/19

نی نای نای 🙂 حالتون چجوره🫠

نی نای نای 🙂
حالتون چجوره🫠
مشاهده

1405/02/19

بچه دیگه خسته شدم یکی بیاد دعوا کنیم سمپاتیک بیشعور غلبه کنه همش خوابم میاد 😂 12 ساعتم بخوابم باز شبیه مرده هام😐

مشاهده

1405/02/19

سلام دوستان کنکور و امتحان نهایی تکلیفشون مشخص نشد؟گفته بودن مثلا مرداد اینا کنکور میافته چی بود؟

مشاهده

1405/02/19

فعل gone چیه

مشاهده

1405/02/18

اون نقطه های نارنجی چی ان؟

اون نقطه های نارنجی چی ان؟
مشاهده

1405/02/18

یادش بخیر یه روزی اینجا پرسان بود 😂 الان تقریبا گورستانه

مشاهده

1405/02/17

کسی می‌دونه چی جوری باید با روش اکسایش کاهش اینو موازنه کنیم؟

کسی می‌دونه چی جوری باید با روش اکسایش کاهش اینو موازنه کنیم؟
مشاهده

1405/02/16

بچه ها اینکه اول Persian بیاره یا English چه فرقی می‌کنند ؟ ص46زبان

بچه ها اینکه اول Persian بیاره یا English چه فرقی می‌کنند ؟
ص46زبان
مشاهده

1405/02/16

دوستان توی حل تست های شیمی به شدت اعتماد به نفس ندارم چکار کنم حتی گاها یه سوال هایی رو که حل میکنم حس خوبی بهم نمیده چون تقریبا با آزمون و خطا و هزار ترفند و حذف گزینه ها بهش دست پیدا کردم خودم نفهمیدم

دوستان توی حل تست های شیمی به شدت اعتماد به نفس ندارم چکار کنم
حتی گاها یه سوال هایی رو که حل میکنم حس خوبی بهم نمیده چون تقریبا با آزمون و خطا و هزار ترفند و حذف گزینه ها بهش دست پیدا کردم خودم نفهمیدم
مشاهده

1405/02/16

سلام بچه ها گروه های عاملی شکلای مختلفی دارن توی تستا چطور سریع میفهمید منظور کدومه؟

مشاهده

1405/02/16

یه عزیزی سوالای دینی ( درسهای ۷ تا ۱۰) رو بفرسته برام

مشاهده

1405/02/16

سلام میشه گزاره ۴ رو توضیح بدید

سلام میشه گزاره ۴ رو توضیح بدید
مشاهده

1405/02/16

سلام میشه لطفاً توضیح درمورد رشتتون بدین

مشاهده

1405/02/16

کسی اینجا هست سال کنکورش کلاس موسیقی اش رو هم ادامه بده؟

مشاهده

1405/02/16

سلام بچه ها بنظرتون امکان داره امتحان نهایی ها برج 4یا5باشن؟

مشاهده

1405/02/16

یه چی بود تایید سوابق؟ من تایید نزدم! چیکار کنم؟

مشاهده

1405/02/15

سلام به همگی خسته نباشید میگم بهتون من کلاس دهممخ میشه تجربه های تون رو بهم بگید که چه جوری درس بخونم که کم میارم دوازدهم ؟ دهم رو تست بزنم یا نه؟ خواهرانه کمک کنید

مشاهده

1405/02/15

از دست معلمای مدرسم

مشاهده

1405/02/15

ایکاش من بمیرممم😭😭

مشاهده

1405/02/15

بچها پایه ی خودم زیاد درس نمیخونن از شما خواستم کمک بگیرم مخصوصا که امسال کنکور دارین بچها من نمیتونم درس بخونم اصلا یعنی ارادشو ندارم ولی وقتی شروع میکنم شاید تا یکی دو ساعت ادامه بدم اما همین که گوشی میگیرم دستم دیگه هیچی یادم نمیاد معتادم شدم به گوشی کلاسمونم زیاد فاز رقابتی نداره من با معدل ۲۰ رتبه اول بودم ولی الان کلی پسرفت داشتم و نمیدونم چیکار کنم.ممنون میشم کمکم کنین

مشاهده

1405/02/15

بچه ها دیگه دارم کم میارم به خدا چند روزه حتی حال درس خوندن ندارم انگار امیدی ندارم و خودمو واسه نها یی اماده کرده بودم که شایعات هست که ممکنه اونم نباشه من با چه امیدی اخه درس بخونم دو دقیقه پشت میز میشینم حس میکنم صد نفر اومدن منو کتک زدن همش کرخته بدنم همش دوست دارم از درس فرار کنم با اینکه میدونم اگه امسال قبول نشم باید خودمو تکه تکه کنم تورو خدا یه راه حلی که رفتید و جواب داده بگید خیلی نیاز دارم بهش😟

مشاهده

1405/02/15

توی این سوال اومده دو تا را برابر گذاشته بعد گفته ریشه های قدر مطلق میشه ۲ و منفی ۱ یکبار ایکس را کوچک تر از منفی یک گذاشته و معادله را خل کرده یکبار بین منفی یک و ۲ و یکبار بزرگتر از ۲ و جواب هاش شده منفیه ۲ و منفی ۴ و ۸ بعد گفته منفی ۴ قابل قبول نیست چون در محدوده بازه اش نیست ولی خوب اینجوری اون دو تا جوابش هم توی محدوده به حساب نمی اید میشه یکی توضیح بده

توی این سوال اومده دو تا را برابر گذاشته بعد گفته ریشه های قدر مطلق میشه ۲ و منفی ۱ یکبار ایکس را کوچک تر از منفی یک گذاشته و معادله را خل کرده یکبار بین منفی یک و ۲ و یکبار بزرگتر از ۲ و جواب هاش شده منفیه ۲ و منفی ۴ و ۸ بعد گفته منفی ۴ قابل قبول نیست چون در محدوده بازه اش نیست ولی خوب اینجوری اون دو تا جوابش هم توی محدوده به حساب نمی اید میشه یکی توضیح بده
مشاهده

1405/02/15

مشاور چیست؟

مشاهده

1405/02/15

دو توالی دنا در کجا تولید میشه ؟

دو توالی دنا در کجا تولید میشه ؟
مشاهده

1405/02/15

کسی جzوه زیست کاmوا 405 فصل اول رو پر کرده؟

مشاهده

1405/02/15

میشه اینو بگین که غلظت هیدروژن رو چجوری به دست میاره . تو پاسخ نامه گفته غلظتش یه برابر غلظت نیتروژن هست خب از کجا فهمیده؟؟

میشه اینو بگین که غلظت هیدروژن رو چجوری به دست میاره . تو پاسخ نامه گفته غلظتش یه برابر غلظت نیتروژن هست خب از کجا فهمیده؟؟
مشاهده

1405/02/15

تو همچین واکنش تعادلی ای وقتی مقداری گاز هیدروژن بهش اضافه کردیم بعد تعادل در جهت رفت و برگشتشو بخواد ما بر اساس افزایش غلظت میریم با بر اساس افزایش فشار چون کتاب گفته وقتی غلظت گازی بیشتر باشه فشار بیشتره . تو این واکنش جوری هست که بر اساس دوتاشم بریم در جهت رفته ولی فکر کنین تعداد مول گازی تو فرآورده بیشتر از واکنش دهنده باشه اون وقت چی

تو همچین واکنش تعادلی ای وقتی مقداری گاز هیدروژن بهش اضافه کردیم بعد تعادل در جهت رفت و برگشتشو بخواد ما بر اساس افزایش غلظت میریم با بر اساس افزایش فشار چون کتاب گفته وقتی غلظت گازی بیشتر باشه فشار بیشتره . تو این واکنش جوری هست که بر اساس دوتاشم  بریم در جهت رفته ولی فکر کنین تعداد مول گازی تو فرآورده بیشتر از واکنش دهنده باشه اون وقت چی
مشاهده

1405/02/15

بچه ها لطفا جواب خیلی فوریهههه

بچه ها لطفا جواب خیلی فوریهههه
مشاهده

1405/02/15

دوستان کسی پاسخنامه شبه نهایی هویت دوازدهم تجربی رو داره ایا؟ ممنون میشم بفرسته 😉

دوستان کسی پاسخنامه شبه نهایی هویت دوازدهم تجربی رو داره ایا؟ ممنون میشم بفرسته 😉
مشاهده

1405/02/14

سلام میگم نگفتن کی امتحانات نهایی و ترمیم شروع کیشه

مشاهده

1405/02/14

سلام کسی میتونه جواب این سوال رو بگه و توضیح بده ؟

سلام 
کسی میتونه جواب این سوال رو بگه و توضیح بده ؟
مشاهده

1405/02/14

سوالات دبیرخانه رو کسی داره مال دینی و زیست ممنون میشم برام بفرسته @Ala1387a روبیکا

مشاهده

1405/02/14

لطفا جواب بدیددد واجبه

لطفا جواب بدیددد واجبه
مشاهده

1405/02/14

سلام اگر بلدید جواب بدید

سلام اگر بلدید جواب بدید
مشاهده

1405/02/14

ترو خدا جواب بدید

ترو خدا جواب بدید
مشاهده

1405/02/14

جواب این چی میشه

جواب این چی میشه
مشاهده

1405/02/13

بیدار شید وقت خوابه 🙋‍♂️

مشاهده

1405/02/13

سلام کسی هست که بخواد در آینده مهاجرت کنه یا اطلاعاتی درباره ی مهاجرت داشته باشه درباره کشور ها روبیکا بهم پیام بده ممنون. @MA_188_85

مشاهده

1405/02/13

تویه به دست آوردن جوابش مشکل دارم کسی بلد بود کمک کنه

تویه به دست آوردن جوابش مشکل دارم کسی بلد بود کمک کنه
مشاهده

1405/02/13

سلام بچه ها برای نهایی حتما یادتون باشه که خوش خط و خوانا بنویسید چون پارسال میگفتن اگه مصحح نتونه بخونه خب نمره ای هم نمیتونه بده و یکی از دوستام که خطش بد بود گفت درست نوشته اما تشریحی رو میگفت قطعا ازم نمره کم میکنن و نمره اش هم کم شد واقعا یک چیز دیگه اینکه دور جواب اخرتون خط بکشید یا یک کادری چیزی بکشید و برای سوالاتی مثل فیزیک حتما واحد رو کنارش بزارید و اگر حتی نتونستید سوالش رو حل کنید حداقل فرمول مربوط به اون رو بنویسید چون یه چیزی حدود 0/25نمره اون سوال مال فرموله براساس تجربه پارسال

مشاهده

1405/02/13

نتیجه بندگی واقعی چیست؟ کجای کتاب بود زود بگین لطفا

مشاهده

1405/02/13

بچه ها خواهشااا پاسخ بدین 🙏🏼اگه بخوام قسمتی از ریاضی کنکور رو حذف کنم، کدوم مبحث قابل حذفه و سخته؟؟؟

مشاهده

1405/02/13

سیمرغ حقیقی، همان شما هستید نقش همان شما بدل هست؟؟ و اینکه پس مسندش چی میشه؟؟

سیمرغ حقیقی، همان شما هستید
نقش همان شما بدل هست؟؟ و اینکه پس مسندش چی میشه؟؟
مشاهده

1405/02/13

بچه ها میخواستم برای فارسی سوال تشریحی حل کنم به صورت درس به درس، از کجا میتونم پیدا کنم؟🫠

مشاهده

1405/02/13

سلام داخل برنامه شاد میخام ویس یا عکسی باز کنم میگه فایل در دسترس نیست میشه کمک کنید چکار کنم درست بشه ؟؟✨🙁

مشاهده

1405/02/13

چیکار کنم زیست نهایی 20 بگیرم نمره بالای 19

مشاهده

1405/02/12

سلام، در این جمله'من این سفر پر خطر را بر خود هموار کنم'ساختارش میشه: نهاد +مفعول+متمم+مسند+فعل؟؟ چرا بعضی های متمم رو نمیگنن؟؟

مشاهده

1405/02/12

بچه ها کنکور زبان سخته؟

مشاهده

1405/02/12

چرا*صابون*چربی رو در اب پخش میکنه چرا نمیگیم آنیون صابون؟ اخه کاتیونش ک اصلا نقشی تو پاک کنندگی صابون نداره.

مشاهده

1405/02/12

بچه ها امتحان شبه نهایی امروز چیه ؟؟؟؟؟

مشاهده

1405/02/12

معنی here with

مشاهده

1405/02/11

بچه ها اینجا جواب گزینه دو شده ولی من یک دراوردم ! پاسخنامش گفته چون توی لیمو ترش یون H مثبت وجود داره پس با آهن واکنش میده سوال من اینه مگه مس پتانسیل کاهشی بیشتر از هیدروژن نداره و قدرت اکسندگیش بیشتر نیست پس چرا مس نمیاد الکترون های آهن رو بگیره؟

بچه ها
اینجا جواب گزینه دو شده ولی من یک دراوردم !
پاسخنامش گفته چون توی لیمو ترش یون H مثبت وجود داره پس با آهن واکنش میده سوال من اینه مگه مس پتانسیل کاهشی بیشتر از هیدروژن نداره و قدرت اکسندگیش بیشتر نیست پس چرا مس نمیاد الکترون های آهن رو بگیره؟
مشاهده

1405/02/11

من باید چیکار کنم تا درس دینی رو خوب یاد بگیرم

مشاهده

1405/02/11

توجهی به آخرین تصمیمات و .. نکنید که با یک آخرین تصمیمات دیگه سورپرایز نشید 🤣🤣

مشاهده

1405/02/11

تو این سوال قسمت الف نیرویی که زمین به جسم وارد می کنه رو هم اصطکاک در نظر گرفته و هم نیروی عمودی سطح بعدشم برآیند گرفته ولی معلم ما گفته که سطح زمین این نیرو هارو وارد می کنه هر موقع بگه نیرویی که زمین به جسم وارد می کنه فقط نیروی وزن هست

تو این سوال قسمت الف نیرویی که زمین به جسم وارد می کنه رو هم اصطکاک در نظر گرفته و هم نیروی عمودی سطح بعدشم برآیند گرفته ولی معلم ما گفته که سطح زمین این نیرو هارو وارد می کنه هر موقع بگه نیرویی که زمین به جسم وارد می کنه فقط نیروی وزن هست
مشاهده

1405/02/10

درود بچه ها شما چطوری توی امتحان های شبه نهایی شرکت می کنید از طرف مدرسه اجباره یا خودتون انتخاب کردید؟ بعد استانی هست؟ و نمره رو چجوری محاسبه می کنند؟

مشاهده

1405/02/10

سلااااام. ..مگه ما نمیگیم نیروهای کنش و واکنش هم اندازه و هم راستا هستن اما در خلاف جهت هم دیگن .. .چرا منفی رو حذف کرده اخرش ؟این منفی نشون دهنده اینه که این نیرو در خلافشه اما چرا بعدش خنثی شده ؟

سلااااام. ..مگه ما نمیگیم نیروهای کنش و واکنش هم اندازه و هم راستا هستن اما در خلاف جهت هم دیگن .. .چرا منفی رو حذف کرده اخرش ؟این منفی نشون دهنده اینه که این نیرو در خلافشه اما چرا بعدش خنثی شده ؟
مشاهده

1405/02/10

دوستان میگم از کجا تست کنکور رایگان بزنم ک خوبه باشه؟ میخوام تست کار کنم بهم بگین چیکار کنم بعد نهایی نهمتر از کنکوره دیگه؟ چون الان همچی شده معدل اگه خوب بدیم اوکیه؟ شوالات نهایی هارو باید کار کنیم درسته؟

مشاهده

1405/02/10

این سوالارو حل کن

این سوالارو حل کن
مشاهده

1405/02/09

گزینه‌ی دو که واضحه غلطه. ولی گزینه‌ی چهارم مگه اعداد مثبت دو ریشه ندارن که قرینه‌ی همدیگه هستن؟ اصلا بنا به همین دلیل مگه گزینه دوم رو رد نمیکنیم؟:/ ریشه‌های ششم عدد ۶۴ هم خب باید بشن ۲+ و ۲- چرا ردش کرده پس...

گزینه‌ی دو که واضحه غلطه.
ولی گزینه‌ی چهارم مگه اعداد مثبت دو ریشه ندارن که قرینه‌ی همدیگه هستن؟
اصلا بنا به همین دلیل مگه گزینه دوم رو رد نمیکنیم؟:/
ریشه‌های ششم عدد ۶۴ هم خب باید بشن ۲+ و ۲-
چرا ردش کرده پس...
مشاهده

1405/02/09

یه سوال این قضیش چیه که میگن یه بار برای دیپلم امتحان میگیرن و یه بار امتحان نهایی !؟ یعنی 2بار میخوان امتحان بگیرن؟

مشاهده

1405/02/09

چرا محدود شدم ؟ خودش محدود میکنه پیام ندیم؟

مشاهده

1405/02/09

بچه ها هر وقت سوال بگه با توجه به نمونه های مطرح شده در کتاب درسی، هر تغییر ساختاری در ماده ژنتیکی که فقط یک فام تن را تحت تاثیر قرار می دهد، فام تن تشکیل شده آن نسبت به حالت اولیه خود از نظر موقعیت سانتومر متفاوته واژگونی میتونیم درنظر بگیریم یا نه؟ آخه تو شکل که موقعیت سانتومر یکیه

مشاهده

1405/02/08

با عنوان یه نهمی وقتی وضعیت بچه های تجربی رو دیدم از زندگی ناامید شدم🗿

مشاهده

1405/02/08

بچه های تجربی درسخون ، شما کل کتاب دوازدهم رو تموم کردین و خوندین؟؟؟

مشاهده

1405/02/08

سلام هر کی اینو جواب بده معرکه میدم

سلام هر کی اینو جواب بده معرکه میدم
مشاهده

1405/02/08

سلام هر کی این سوال جواب بده معرکه میدم

سلام هر کی این سوال جواب بده معرکه میدم
مشاهده

1405/02/08

میشه زود اینو برام کل کنین معرکه میدم

میشه زود اینو برام کل کنین معرکه میدم
مشاهده

1405/02/08

برام ترجمه کن

برام ترجمه کن
مشاهده

1405/02/08

بخوانیم و بدانیم میاد تو امتحان نهایی چیا هست چیا نیست میشه بگید لطفا؟!

مشاهده

1405/02/08

امتحان نهایی و کنکور چی شدن کسی خبر داره?

مشاهده

1405/02/08

در دوران پرآشوبِ امتحانات‌وکنکور، حریف مشکلات خانوادگی میشین؟ اگه آره، چطور.. .

مشاهده

1405/02/08

الان اینجا قسمت (پ) جابه جایی وقتی که قسمتی از فام تن به فام تن غیر همتا جاذبه جای میشود هم هست؟؟

الان اینجا قسمت (پ) جابه جایی وقتی که قسمتی از فام تن به فام تن غیر همتا جاذبه جای میشود هم هست؟؟
مشاهده

1405/02/07

واکنش های ...... مبنایی برای کلربرد شوینده ها و پاک کننده ها هستند

واکنش های ...... مبنایی برای کلربرد شوینده ها و پاک کننده ها هستند
مشاهده

1405/02/07

بچه ها الان آتش بس تا ۳۰ روز دیگه هم تمدید شه! یعد این سی روز نظرتون اینه امنیت هست؟! یعنی ممکنه این سی روز مدرسه باز شه یا امتحانی بزارن یا نه؟

مشاهده

1405/02/07

سوال مسخره ای که از اول برام ابهام بوده عناصر گروه 4تا12یون تشکیل میدن؟ واسطه ها

مشاهده

1405/02/07

در پیش انسولین (مانند_برخلاف) انسولین بین دو زنجیره A وB پیوند هست

مشاهده

1405/02/07

سوال دوم جواب بدید

 سوال  دوم  جواب بدید
مشاهده

1405/02/07

سلام دوستان من فردا ساعت ۸ صبح امتحان شبه نهایی شیمی دارم کسی هست بتونه توی حل سوالات بهم کمک کنه

مشاهده

1405/02/07

من فصل چهار رو کلا نمیفهمم از بین استادا فیلم های کی رو پیشنهاد میکنید برای این فصل

مشاهده

1405/02/07

تروخدااااا کمک کنید

 تروخدااااا کمک کنید
مشاهده

1405/02/07

لطفا حل کنید

لطفا حل کنید
مشاهده

1405/02/07

ممنون میشم این سوالات را حل کنید فقط تا ساعت ۵ عصر وقت دارم

ممنون میشم این سوالات را حل کنید فقط تا ساعت ۵ عصر وقت دارم
مشاهده

1405/02/07

جواب این نمونه سوال هارو حل کن

جواب این نمونه سوال هارو حل کن
مشاهده

1405/02/07

جواب این سوال ریاضی رو حل کن بفرس

جواب این سوال ریاضی رو حل کن بفرس
مشاهده

1405/02/06

بچه ها وقتی مجهول زیر قدر مطلق باشه چطوری مسأله رو حل می کنیم یادم رفته مثل این عکسه

بچه ها وقتی مجهول زیر قدر مطلق باشه چطوری مسأله رو حل می کنیم یادم رفته
مثل این عکسه
مشاهده

1405/02/06

سلاممم دوستان کسی پاسخنامه سوالات شبه نهایی دینی رو داره ؟ امروز امتحان دارم

مشاهده

1405/02/06

بچه ها برا جمع بندی شیمی و ریاضی نمیدونم چیکار کنم نکته و تست ببینم، موج ازمون بزنم یا جزوه خودم مرور کنم میشه راهنمایی کنید

مشاهده

1405/02/05

کسی پی دی اف بانک امتحان نهایی رو داره؟

مشاهده

1405/02/05

سلام دوستان میشه توضیح بدین چرا این طوری رسم کنم جواب درست درنمیاد؟

سلام دوستان میشه توضیح بدین چرا این طوری رسم کنم جواب درست درنمیاد؟
مشاهده

1405/02/05

سلام دوستان ، اگر پاسخی داده شد بابتش متشکرم 🌷

سلام دوستان ، اگر پاسخی داده شد بابتش متشکرم 🌷
مشاهده

1405/02/03

محل قرار گیری کربوهیدرات های aوb در کدام بخش گویچه قرمز است ؟

مشاهده

1405/02/02

با سلام از فارسی دوازدهم کدوم شعر ها حفظی اند ؟ممنون میشم جواب بدید اگه خبر رسمی باشه که عالی میشه

مشاهده

1405/01/31

سلام بچه ها شما آزمون های آزمایشی رو از کجا دانلود میکنین اگه جایی غیر از روبیکا می‌شناسین بگید

مشاهده

1405/01/31

بچه ها، خود ویروس هپاتیت B که خطرناک نیست، در واقع اون پادگن سطحی هست که عامل بیماری زا میشه دیگ، پس چرا در مهندسی ژنتیک دقیقا میان همین ژن پادگن سطحی رو وارد ویروس غیر بیماری زا میکنن؟؟؟!!!! خب در این صورت خود ویروس پادگن سطحی عامل بیماری زا رو میسازه و تکثیر میشه دیگ؟! دلیل این کار چیه؟!!

مشاهده

1405/01/31

بابام اومد گفت اگه خامنه ای نبود توعه بی خاصیتم نبودی؟ 😂 وسایلتو جمع کن که وقت رفتنه خانومی😔😂

بابام اومد گفت اگه خامنه ای نبود توعه بی خاصیتم نبودی؟ 😂 وسایلتو جمع کن که وقت رفتنه خانومی😔😂
مشاهده

1404/04/05

مثلا اگه بخچاین زیست دهم رو جکع بندی کنید کل فصلاشو دوبارع می‌خونید ؟

مشاهده

1405/03/09

در مرحله آغاز از فرایند ترجمه هیچ رنای ناقلی وارد جایگاه های رناتن نمی شود . چرا مرحله پایان رو‌ نگفته ؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/03/09

آنزیم های هلیکاز و دنابسپاراز، در یوکاریوت ها گفته که درون هسته فعالیت می‌کنند ولی در سیتوپلاسم تولید می‌شوند (محل تولید و فعالیتشون یکسان نیست) ولی در پروکاریوت هم مگه وجود ندارن برای همانندسازی دنای حلقوی؟ یعنی در پروکاریوت‌ها، آنزیم هلیکاز و دنابسپاراز درون سیتوپلاسم تولید می‌شوند و همونجا هم فعالیت می‌کنند درسته؟ برای دنای سیتوپلاسم یوکاریوت هم همچین چیزی صدق میکنه؟

آنزیم های هلیکاز و دنابسپاراز، در یوکاریوت ها گفته که درون هسته فعالیت می‌کنند ولی در سیتوپلاسم تولید می‌شوند (محل تولید و فعالیتشون یکسان نیست)
ولی در پروکاریوت هم مگه وجود ندارن برای همانندسازی دنای حلقوی؟
یعنی در پروکاریوت‌ها، آنزیم هلیکاز و دنابسپاراز درون سیتوپلاسم تولید می‌شوند و همونجا هم فعالیت می‌کنند درسته؟
برای دنای سیتوپلاسم یوکاریوت هم همچین چیزی صدق میکنه؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/09

در فام‌تن پروکاریوت ها، به همراه دنا، پروتئین هایی [به‌‌غیر از هیستون] وجود دارن که قبل از همانندسازی، آنزیم هایی[که در کتاب نام‌برده نشدند] اونا رو از دنا جدا می‌کنند درسته؟ یجا یکی نوشته بود که کلا آنزیم هایی در پروکاریوت وجود ندارن که این پروتئین ها رو از دنا جدا کنند چون هیستون وجود نداره، ولی از نظر من اصلا منطقی نیست://

جواب معرکه
مشاهده

1405/03/07

توی سوالای انحلال پذیری آب آشامیدنی، آب دریا ، آب معدنی اینا محلوله ولی آب مقطر رو باید حلال درنظر بگیریم دیگه؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/03/07

سلام در پروکاریوت ها (که شامل همه‌ی باکتری ها میشن)، بر اساس صفحه‌ی ۱۳ کتاب‌درسی گفته شده که <فام‌تن اصلی دارای یک مولکول دنای حلقوی است> و ما میدونیم که پروکاریوت ها هیستون ندارند و بر اساس تعریف فام‌تن، در ساختار خودش پروتئین و DNA مشارکت دارند ولی فام‌تن اصلی در پروکاریوت ها شامل کدوم پروتئین هست؟ اصلا پروتئینی در ساختار خودش داره؟ چرا هیچ اسمی ازش نبرده.‌‌.؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/03/06

(k) رو بر چه اساس عدد میدن؟

(k) رو بر چه اساس عدد میدن؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/05

بچه ها موازنه اولین واکنش چطوریه؟

بچه ها موازنه اولین واکنش چطوریه؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/04

چرا تو جواب گفته یون اکسید رادیکال آزاد نمی باشد؟ پس منظورمون از رادیکال آزاد چی بوده؟

چرا تو جواب گفته یون اکسید رادیکال آزاد نمی باشد؟ پس منظورمون از رادیکال آزاد چی بوده؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/03

چرا اگه x در سینوس قرار بگیره، چند جمله ای محسوب نمیشه؟!؛

چرا اگه x در سینوس قرار بگیره، چند جمله ای محسوب نمیشه؟!؛
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/03

منظورشو نمیفهمم چجوری باید بفهمیم انقدر آب تولید شده

منظورشو نمیفهمم چجوری باید بفهمیم انقدر آب تولید شده
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/03

بچه ها من نهمم اومدم اینجا تا از بچه های دوازدهمی یه سوال بپرسم سوالم هم اینه که رشته تجربی خیلی خوندن میخواد و توی کنکور احتمال قبولیش کمه؟رشته ریاضی چطور؟و اینکه به نظرتون برای کسی که خرخون نیست یعنی درس میخونه ولی نه خیلی زیاد درحد معمولی و معدلش هم توی متوسطه اول بالای ۱۹/۷۰ بوده کدوم رشته مناسب تره؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/03/02

بچه ها میگم گزینه سه چرا غلطه؟ مگه توی واکنش گرماگیر دمای سامانه زیاد نمیشه؟ من همش این قسمتو قاطیییی میکنم😑🥴🥴

بچه ها میگم گزینه سه چرا غلطه؟
مگه توی واکنش گرماگیر دمای سامانه زیاد نمیشه؟
من همش این قسمتو قاطیییی میکنم😑🥴🥴
جواب معرکه
مشاهده

1405/03/01

دوستان اینجا سجایای ارزشمند تو معطوف هست چجوری معطوفه؟ اخه قبلش و نیومده یعنی اینطوری بوده : عشق مرا و یا سجایای ارزشمند تو را ....؟

دوستان اینجا سجایای ارزشمند تو معطوف هست
چجوری معطوفه؟ اخه قبلش و نیومده 
یعنی اینطوری بوده :
عشق مرا و یا سجایای ارزشمند تو را ....؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/31

ادب رو متمم بگیریم یا مسند؟ چون نیست اسنادی هستش

ادب رو متمم بگیریم یا مسند؟
چون نیست اسنادی هستش
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/31

بچه ها اینجا صد قیده؟

بچه ها اینجا صد قیده؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/31

چرا گفته شعاع oA اخه شعاع که برابر سه میشه، و، oA, اصلا شعاع نیست،؟!! اشتباه تایپی هست به نظرتون؟؟

چرا گفته شعاع oA اخه شعاع که برابر سه میشه، و، oA, اصلا شعاع نیست،؟!! اشتباه تایپی هست به نظرتون؟؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/30

چرا گزینه 2؟ لطفا توضیح بدید مشکل دارم اینجارو آخه هرچی مثال دیدم از سقف آویزون بوده لطفا بگییید

چرا گزینه 2؟
لطفا توضیح بدید مشکل دارم اینجارو آخه هرچی مثال دیدم از سقف آویزون بوده 
لطفا بگییید
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/30

سلام، اینکه اساتید میگن ازمون جامع بزنید، منظورشون زمانی هست ک کل درس ها رو تموم کردیم؟؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/29

سلام بچها چرا اونجایی که با سبز علامت زدم h- شد؟

سلام بچها چرا اونجایی که با سبز علامت زدم h- شد؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/29

یه انشا می‌خوام در مورد اسراف کسی داشت یا بلده بنویسه اگه میشه بفرسته برام❤️

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/29

دوستان کسی آنلاین هست اینا رو جواب بده 🤍🤍🤍🤍🖤🤍🖤🤍

دوستان کسی آنلاین هست اینا رو جواب بده 🤍🤍🤍🤍🖤🤍🖤🤍
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/29

مشتق (x) g رو چرا اینجوری نوشته؟! نمیفهمم دقیقا پاسخنامه چیکار کرده؟!

 مشتق  (x) g رو چرا اینجوری نوشته؟! نمیفهمم دقیقا پاسخنامه چیکار کرده؟!
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/29

بچه ها، میشه این سوال رو برام حل کنین🙏🏼🙏🏼✨

بچه ها، میشه این سوال رو برام حل کنین🙏🏼🙏🏼✨
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/28

بچه ها میشه این سوال رو ببینید من گزینه یک رو درست گرفتم ولی پاسخنانه گفته غلطه! مگه آدنین هم با یوراسیل هم با تیمین نیمتونه پیوند برقرار کنه خب میشه گفت پیوند هیدروژنی بین یک نوع باز با دو نوع باز الی متفاوت رخ میده دیگه

بچه ها میشه این سوال رو ببینید 
من گزینه یک رو درست گرفتم ولی پاسخنانه گفته غلطه!
مگه آدنین هم با یوراسیل هم با تیمین نیمتونه پیوند برقرار کنه خب میشه گفت پیوند هیدروژنی بین یک نوع باز با دو نوع باز الی متفاوت رخ میده دیگه
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/28

یه برنامه میخوام که صدا رو تبدیل به متن کنه لطف میکنید معرفی کنید؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/28

اینم روش دیگ شما باشید کدوم مینویسید

اینم روش دیگ شما باشید کدوم مینویسید
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/28

بچها سلام تو فیزیک گیر کردم شدید 😂برا این سوال هست کلا سوالای فصل اول انگار با چند روش حل میشن الان نمیدونم چ روشی تو برگه امتحان نهایی بنویسم ک نمره داشته باشه مثلا مثال زیر با مساحت سطح زیر نمودار حل کرده روش دیگ ک الان میفرستم با فرمول

بچها سلام تو فیزیک گیر کردم شدید 😂برا این سوال هست کلا سوالای فصل اول انگار با چند روش حل میشن الان نمیدونم چ روشی تو برگه امتحان نهایی بنویسم ک نمره داشته باشه مثلا مثال زیر  با مساحت سطح زیر نمودار حل کرده روش دیگ ک الان میفرستم با فرمول
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/28

بچه هاا کسی ابنجا کنکور زبان خارجی شرکت کرده؟ چه چیزایی باید بخونیم منبعش چیه؟:)

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/27

گلبول های قرمز چرا حالت فرو رفتگی دارند ؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/27

وایی گند زدممم استاد پرسید خسته نشدین بقیه اش رو هم درس بدم میکروفون رو باز کردم گفتم نه استاد بعدش گفتم تو درستو بده ما که گوش نمیدیم 🤣 نگو میکروفون رو قطع نکرده بودمم فکر کنم باید دوباره این درسو بردارم خدا بهم رحم کنه🤣😂🤣

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/27

سلام بچه ها به نظرتون امتحان هایی می افته تو چه ماه ی؟؟؟؟؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/27

بچه ها میشه این سوال رو توضیح بدید

بچه ها میشه این سوال رو توضیح بدید
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/27

جواب این دو جاخالی رو میگین🙏🏼🙏🏼🙏🏼

جواب این دو جاخالی رو میگین🙏🏼🙏🏼🙏🏼
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/26

بچه ها یکی لطفا موازنه واکنش اکسایش کاهش به زبان ساده بگه هر وقت رفتم سمت سوال خیلی زمانبرده حل کنمش چون درست نفهمیدم میشه لطفا توضیح بدین

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/26

بچه ها یکی بگه پلی‌پپتید چیه؟ لطفا از صفر توضیح بدید ❤️

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/25

میشه به این سوالم پاسخ بدین💙💙💜🙏🏼

میشه به این سوالم پاسخ بدین💙💙💜🙏🏼
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/24

بچه ها میگم فرق انتالپی پیوند با میانگین تو این هست که برا میانگین برا مولکول های بالای ۲ اتم بکار میره و برا مولکول های دو اتمی هم اگر مولکول الکترون جفت نشده داشت بکار میره ولی انتالپی فقط برا مولکول های دو اتمی که الکترون جفت نشده ندارن بکار میره درسته؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/24

رسم توابع برای مشخص کردن صعودی و نزولی بودن در نهایی الزامی است؟؟

رسم توابع برای مشخص کردن صعودی و نزولی بودن در نهایی الزامی است؟؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/22

سلام.شب بخیر. کسی اینجا از رشته ی تئاتر هست؟ چند تا سوال دارم اگه میشه جواب بدید🙏🌹

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/22

سلام کسی می‌تونه برام این صفحه رو حل کنه؟

سلام کسی می‌تونه برام این صفحه رو حل کنه؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/22

سلام بچه ها کسی می تونه کمکم کنه

سلام بچه ها کسی می تونه کمکم کنه
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/22

میشه حلش کنید ؟

میشه حلش کنید ؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/22

این جمله ام درسته؟ ☆شیب خط مماس بر منحنی برابر با مشتق منحنی یا سهمی در اون نقطه هست☆

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/21

تابع در نقطه ی x3 حد چپ و راست داره!!؟؟ پیوسته ک نیست

تابع در نقطه ی x3 حد چپ و راست داره!!؟؟ پیوسته ک نیست
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/21

ممکنه تابعی حد چپ و راست داشته باشه ولی پیوسته نباشه در اون نقطه؟؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/21

بچه ها شرحه شرحه صفت میشه یا قید؟ چون تا جایی که من میدونم کلمه بعد کسره نمیتونه قید باشه میخواستم مطمئن بشم صفته

بچه ها شرحه شرحه صفت میشه یا قید؟
چون تا جایی که من میدونم کلمه بعد کسره نمیتونه قید باشه میخواستم مطمئن بشم صفته
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/21

چرا غلظت پیرووات در سیتوزول کمتر از میتوکندریه؟توی میتوکندری که اکسایش پیدا میکنه

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/20

بچه ها، به این دلیل میگیم تابع در صفر پیوسته نیست چون حد چپ ندارد؟؟

 بچه ها، به این دلیل میگیم تابع در صفر پیوسته نیست چون حد چپ ندارد؟؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/20

سلام بچها لطفا سوال ۲۵ و جواب بدین

سلام بچها لطفا سوال ۲۵ و جواب بدین
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/18

اون نقطه های نارنجی چی ان؟

اون نقطه های نارنجی چی ان؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/16

بچه ها اینکه اول Persian بیاره یا English چه فرقی می‌کنند ؟ ص46زبان

بچه ها اینکه اول Persian بیاره یا English چه فرقی می‌کنند ؟
ص46زبان
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/16

سلام بچه ها گروه های عاملی شکلای مختلفی دارن توی تستا چطور سریع میفهمید منظور کدومه؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/16

سلام میشه گزاره ۴ رو توضیح بدید

سلام میشه گزاره ۴ رو توضیح بدید
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/16

سلام میشه لطفاً توضیح درمورد رشتتون بدین

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/15

دو توالی دنا در کجا تولید میشه ؟

دو توالی دنا در کجا تولید میشه ؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/15

میشه اینو بگین که غلظت هیدروژن رو چجوری به دست میاره . تو پاسخ نامه گفته غلظتش یه برابر غلظت نیتروژن هست خب از کجا فهمیده؟؟

میشه اینو بگین که غلظت هیدروژن رو چجوری به دست میاره . تو پاسخ نامه گفته غلظتش یه برابر غلظت نیتروژن هست خب از کجا فهمیده؟؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/15

بچه ها لطفا جواب خیلی فوریهههه

بچه ها لطفا جواب خیلی فوریهههه
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/13

سیمرغ حقیقی، همان شما هستید نقش همان شما بدل هست؟؟ و اینکه پس مسندش چی میشه؟؟

سیمرغ حقیقی، همان شما هستید
نقش همان شما بدل هست؟؟ و اینکه پس مسندش چی میشه؟؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/13

بچه ها میخواستم برای فارسی سوال تشریحی حل کنم به صورت درس به درس، از کجا میتونم پیدا کنم؟🫠

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/11

بچه ها اینجا جواب گزینه دو شده ولی من یک دراوردم ! پاسخنامش گفته چون توی لیمو ترش یون H مثبت وجود داره پس با آهن واکنش میده سوال من اینه مگه مس پتانسیل کاهشی بیشتر از هیدروژن نداره و قدرت اکسندگیش بیشتر نیست پس چرا مس نمیاد الکترون های آهن رو بگیره؟

بچه ها
اینجا جواب گزینه دو شده ولی من یک دراوردم !
پاسخنامش گفته چون توی لیمو ترش یون H مثبت وجود داره پس با آهن واکنش میده سوال من اینه مگه مس پتانسیل کاهشی بیشتر از هیدروژن نداره و قدرت اکسندگیش بیشتر نیست پس چرا مس نمیاد الکترون های آهن رو بگیره؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/10

درود بچه ها شما چطوری توی امتحان های شبه نهایی شرکت می کنید از طرف مدرسه اجباره یا خودتون انتخاب کردید؟ بعد استانی هست؟ و نمره رو چجوری محاسبه می کنند؟

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/10

سلااااام. ..مگه ما نمیگیم نیروهای کنش و واکنش هم اندازه و هم راستا هستن اما در خلاف جهت هم دیگن .. .چرا منفی رو حذف کرده اخرش ؟این منفی نشون دهنده اینه که این نیرو در خلافشه اما چرا بعدش خنثی شده ؟

سلااااام. ..مگه ما نمیگیم نیروهای کنش و واکنش هم اندازه و هم راستا هستن اما در خلاف جهت هم دیگن .. .چرا منفی رو حذف کرده اخرش ؟این منفی نشون دهنده اینه که این نیرو در خلافشه اما چرا بعدش خنثی شده ؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/08

با عنوان یه نهمی وقتی وضعیت بچه های تجربی رو دیدم از زندگی ناامید شدم🗿

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/08

سلام هر کی اینو جواب بده معرکه میدم

سلام هر کی اینو جواب بده معرکه میدم
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/08

سلام هر کی این سوال جواب بده معرکه میدم

سلام هر کی این سوال جواب بده معرکه میدم
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/07

سوال مسخره ای که از اول برام ابهام بوده عناصر گروه 4تا12یون تشکیل میدن؟ واسطه ها

جواب معرکه
مشاهده

1405/02/07

سوال دوم جواب بدید

 سوال  دوم  جواب بدید
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/06

بچه ها وقتی مجهول زیر قدر مطلق باشه چطوری مسأله رو حل می کنیم یادم رفته مثل این عکسه

بچه ها وقتی مجهول زیر قدر مطلق باشه چطوری مسأله رو حل می کنیم یادم رفته
مثل این عکسه
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/05

سلام دوستان میشه توضیح بدین چرا این طوری رسم کنم جواب درست درنمیاد؟

سلام دوستان میشه توضیح بدین چرا این طوری رسم کنم جواب درست درنمیاد؟
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/05

سلام دوستان ، اگر پاسخی داده شد بابتش متشکرم 🌷

سلام دوستان ، اگر پاسخی داده شد بابتش متشکرم 🌷
جواب معرکه
مشاهده

1405/02/02

با سلام از فارسی دوازدهم کدوم شعر ها حفظی اند ؟ممنون میشم جواب بدید اگه خبر رسمی باشه که عالی میشه

جواب معرکه
مشاهده

جواب‌های ارسالی

دین و زندگی دوازدهم

8

ریاضی دوازدهم

15

37

زبان انگلیسی دوازدهم

4

13

کتاب کار زبان دوازدهم

زیست شناسی دوازدهم

13

37

سلامت و بهداشت دوازدهم

1

4

شیمی دوازدهم

17

34

عربی دوازدهم

1

فارسی دوازدهم

7

13

فیزیک دوازدهم تجربی

5

13

نگارش دوازدهم

8

هویت اجتماعی دوازدهم

2

8

حسابان دوازدهم

ریاضیات گسسته

فیزیک دوازدهم ریاضی

هندسه دوازدهم

تاریخ دوازدهم

تحلیل فرهنگی

جغرافیا دوازدهم

ریاضی و آمار دوازدهم انسانی

عربی دوازدهم انسانی

علوم فنون دوازدهم

فلسفه دوازدهم

جامعه شناسی دوازدهم

اخلاق حرفه ای

عربی دوازدهم هنرستان

ریاضی دوازدهم هنرستان

فارسی و نگارش دوازدهم هنرستان

فیزیک دوازدهم تجربی

دین و زندگی دوازدهم انسانی

مدیریت خانواده پسران

مدیریت خانواده دختران

1

8

دروس تخصصی دوازدهم هنرستان

هنر دوازدهم

2

دفاعی هنرستان

بدون درس

بدون درس

بدون درس

54

بدون درس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه آموزشی پادرس است. پاییز 1401