کامیار

سواد رسانه ای.

سلام بچه ها خوبید کیام امتحانشون تمام شده؟ شروع کردید به خواندن درس؟ دهم را می‌خوانید یا یازدهم؟

جواب ها

𝐃𝐞𝐲𝐚𝐫¹⁷

سواد رسانه ای

سلام ممنون شما خوبین تموم شدا امتحانات این ماه کلا استراحت ماه بعدی جمع بندی دهم ماه آخر هم پیشخوانی یازدهم
cooolw ..

سواد رسانه ای

نه،هیچ کدام.
ASALIMOO

سواد رسانه ای

من تموم شدم امتحانام رو ولی قصد خوندن یازدهم رو ندارم می‌خوام تست بزنم برا دهم و کلا دهم رو جمع بندی و دوره کنم.
ᴉʇsɐɥ

سواد رسانه ای

سلام ممنون،امتحانام ۲۸خرداد تموم شد و تا ۷تیر قراره استراحت کنم ،بعدش دهم رو تست بزنم و جمع بندی کنم و در عین حال کم کم یسری از دروس یازدهم رو پیشخوانی کنم
turk

سواد رسانه ای

امتحان یه ده روزی می شه تموم شده امروز و فردا رو استراحت می کنم از پنج تیر دهم رو سطحی یه مرور می کنم بعد نوزدهم تیر شروع می کنم به زدن تست و خوندن دهم و اون بین هم عمومی های یازدهم مثل تاریخ رو می خونم وقتی هم تخصصی های دهم تموم شد می رم سراغ تخصصی های یازدهم
🧸Shokohui🧸

سواد رسانه ای

سلام مرسی شما خوبید امتحانات ما تمام شدن فعلا که نه یک ماه استراحت از ماه بعد شروع میکنم به خوندن و جمع بندی دهم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن