خداحافظ همگی من بدم و لیاقت شما را ندارم 😮‍💨 وقتی میگن دهن لقتون دیگه جایی نداریم 🖤 اینم اخرین پیام من امیدوارم کلاس پنجم رابه خوبی پشت سر بگذارید من دیگه هیچ نمیام

جواب ها

چرا؟ تو جز دوست های خوبه منی!
سلام چرا😢 تو دوست خوبمی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن