ᑭOYᗩ

بدون درس.

خودم موندم چرا اینطوری شدم؟😂 پار سال ریاضی رو 2۰ شدم امسال ۱۴ ولی پارسال عربی ۱۳ شدم امسال ۲۰😂 عجیب نی؟

جواب ها

Aysan

بدون درس

نمیدونم والا😁 عیبی نداره ، همینم خوبه ، مهم تلاشه
چرا عجیبه😂
hsnsneh

بدون درس

شاید طلسمی چیزی دادنت
اشکال ندارم چون منم همین طوریم
نه.

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن