ببین براتون یه برگه میدن که روی اون نوشته که مثلاً کدوم رسته الف یا ب یا هاشور خورده با توجه به معدلت میگن اگه الف باشی یه رشته رو حتما باید مدرسه ای که در نظر گرفتی ثبت نام کنه اگه ب باشه باید منتظر بمونی الف ها ثبت نام کنن و اگه جا باشه ثبت نام میشی که اکثرا مدارس اذیت میکنن تا ثبت نام کنن و اگه هاشور باشه اصلا و اصلا و هرگز نمیتونی بری. اسم برگه ای که میدن برگه هدایت تحصیلی هست . در کل باید معدلت بالا نوزده با هجده بیاد .