Aylar

بدون درس.

بنظرتون با این نمره ها میشه وارد رشته انسانی شد؟خیلی خیلی علاقه دارم به این رشته و باید حتما بتونم برم فارسی هفتم 19 هشتم 18,25 نهم20 مطالعات هفتم 19,5 هشتم 15 نهم20 عربی هفتم 16 هشتم20 نهم20

جواب ها

🧸Shokohui🧸

بدون درس

سلام بله بستگی به معدلت هم داره اگه معدلتون ۱۷ یا بالای ۱۸ باشه میتونین برین رشته انسانی
سلام وقت بخیر با این نمرات هیچ مشکلی برای ورود اش نداری
majnoun

بدون درس

معلومه الف میشی😑💙
ASALIMOO

بدون درس

ببین براتون یه برگه میدن که روی اون نوشته که مثلاً کدوم رسته الف یا ب یا هاشور خورده با توجه به معدلت میگن اگه الف باشی یه رشته رو حتما باید مدرسه ای که در نظر گرفتی ثبت نام کنه اگه ب باشه باید منتظر بمونی الف ها ثبت نام کنن و اگه جا باشه ثبت نام میشی که اکثرا مدارس اذیت میکنن تا ثبت نام کنن و اگه هاشور باشه اصلا و اصلا و هرگز نمیتونی بری. اسم برگه ای که میدن برگه هدایت تحصیلی هست . در کل باید معدلت بالا نوزده با هجده بیاد .
مرادی

بدون درس

نگران نباش مطمئنم راحت قبولت میکنن حتی اگه هدایت تحصیلی ب بگیری چون معدلت بالاس قبول میشی
Mahtisa

بدون درس

بستگی به هدایت تحصیلی داره به احتمال زیاد الف میاری اگه هم ب بیاری مطمعن باش چون درست خوبه ثبت نامت میکنن

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن