Arezoo

بدون درس.

سلام کیا هستن مثل من که نمره های امتحان ترم دومشون رو معلم ها باید از روی عملکرد سالانه ثبت کنن؟ینی هیچ امتحانی نمیدن

جواب ها

🖤m......

بدون درس

امتحان نمیدی 😱 خوش بحالت 😍
امير علی¹

بدون درس

ماهم امتحان میدیم هم از روی عمل کردی ثبت میکنن
زیبا

بدون درس

واقعا خوش به حالت
hsnsneh

بدون درس

خوش بحالت کاشکی منم همینطوری بودم
خوش بحالتون برا ما امتحان میدیم 🥴😭

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن