پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
هشتم
بدون درس
بازگشت
Arezoo
بدون درس
.
سلام کیا هستن مثل من که نمره های امتحان ترم دومشون رو معلم ها باید از روی عملکرد سالانه ثبت کنن؟ینی هیچ امتحانی نمیدن
جواب ها
🖤m......
بدون درس
امتحان نمیدی 😱 خوش بحالت 😍
امير علی¹
بدون درس
ماهم امتحان میدیم هم از روی عمل کردی ثبت میکنن
زیبا
بدون درس
واقعا خوش به حالت
hsnsneh
بدون درس
خوش بحالت کاشکی منم همینطوری بودم
千卂尺乙卂几乇卄
بدون درس
خوش بحالتون برا ما امتحان میدیم 🥴😭
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن