Taha

بدون درس.

دوستان یه سوال من قبلاً که حضوری بود بکش میخوندم ولی الان که مجازی هست اصلا به اون شدت قبل نمیخونم و اصلا حسش نمیاد😂 من فقط اینطوری شدم یا شما هم هستید؟

جواب ها

Danyl Mohamady

بدون درس

از ویژگی های بیکاری همینه 😅😅😅😅😅
خرخون😎

بدون درس

کیه که اینطوری نیست😑
پارادوکس

بدون درس

یه ایران با این مشکل درگیره
؛ ‌‌‌

بدون درس

بل بل😂
زیبا

بدون درس

من از اول نمیخوندم ولی تصمیم گرفتم یه راهی نروم ولی رفتم تا تهش برم تو هم همین کار را انجام بده
hsnsneh

بدون درس

اخه همه همین طورین

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن