یاسمن

بدون درس.

کیا کارنامه گرفتن

جواب ها

ثنا جون

بدون درس

منننن
H🎀aniyeh

بدون درس

من گرفتم معرکه میدی.؟
☯The Red Queen☯

بدون درس

من
Dina

بدون درس

من هم کارنامه هم پرونده گرفتم چون میخوام برم هفتم
من همش خیلی خوب بود🤣 شما لوح تقدیر هم گرفتید همراه پرونده و کارنامه؟
𝐑𝐎𝐙𝐀

بدون درس

ببین من گرفتم بعدش معلمم گفت همرو قابل قبول گرفتیی😢😢 اخر سر نگاه کردم دیدم همش خیلی خوبه💜 ولی من پرونده نگرفتمم🦋چونکه مدرسه ما از پیش دبستانی تا کلاس ۱۲ داره حالا حالا ها تو همین مدرسمم😎😎 معرکهههههه بدیااااا🌹

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن