پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
ششم
بدون درس
بازگشت
یاسمن
بدون درس
.
کیا کارنامه گرفتن
جواب ها
ثنا جون
بدون درس
منننن
H🎀aniyeh
بدون درس
من گرفتم معرکه میدی.؟
☯The Red Queen☯
بدون درس
من
Dina
بدون درس
من هم کارنامه هم پرونده گرفتم چون میخوام برم هفتم
ꜰᴀᴛᴇᴍᴇʜ
بدون درس
من همش خیلی خوب بود🤣 شما لوح تقدیر هم گرفتید همراه پرونده و کارنامه؟
𝐑𝐎𝐙𝐀
بدون درس
ببین من گرفتم بعدش معلمم گفت همرو قابل قبول گرفتیی😢😢 اخر سر نگاه کردم دیدم همش خیلی خوبه💜 ولی من پرونده نگرفتمم🦋چونکه مدرسه ما از پیش دبستانی تا کلاس ۱۲ داره حالا حالا ها تو همین مدرسمم😎😎 معرکهههههه بدیااااا🌹
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن